Bucătăria visurilor mele arată așa...

Iubesc weekendurile, dar parcă cele din timpul iernii au un farmec aparte. Acum, când gerul ne îngheață nasurile și mâinile încă de cum ieșim afară, avem tendința să ne găsim mai multe activități în casă. Ce poate fi mai plăcut decât să stai alături de cei dragi în bucătărie, unde fiecare să primească o sarcină, iar la final rezultatul să încânte pe toată lumea? Ce salată de boeuf, sarmale, friptură la cuptor sau tort au fost mai bune decât cele la care a participat toată familia?

Dacă este ceva ce îmi place să fac pe lumea asta, atunci asta e să visez cu ochii deschiși. Iar dacă pătrundem în universul bucătăriei, unde eu îmi desfășor zi de zi creativitatea și pasiunea... deja simt că ajung în al nouălea cer (unde, fie vorba între noi, tot cu capul în nori aș fi).

Răsfoind site-ul favi.ro am descoperit bucătăria ideală pentru mine, pe care o să o am într-o zi. Este perfectă, începând cu culoarea, materialul, blatul, compartimentarea. Îmi place la nebunie stilul mobilei și s-ar potrivi de minune cu casa pe care eu și soțul meu ne-o dorim: modernă, cu un design îndrăzneț și futurist.

Ce-i drept nu mă încântă prea tare mobila cu design vintage, care pare mai boemă, ci prefer o casă care să pară foarte modernă, cu tendințe din viitor. Îmi place ca toată casa să fie bine dotată cu toate gadget-urile și uneltele de care are nevoie pentru a-mi ușura activitatea zilnică.


Îmi imaginez pe blat legume pregătite pentru a fi tăiate, din care să iasă supe delicioase, sosuri sau mâncăruri apetisante. În mod normal sunt foarte pretențioasă când vine vorba de mobilă de bucătărie, dar de această dată am descoperit o variantă perfectă, căreia nu îi găsesc niciun defect.

Îmi este foarte ușor să încorporez plita, cuptorul și hota, iar chiuveta neagră arată cel puțin senzațional. Nu m-aș fi gândit să mă abat de la ideea mea de a avea o chiuvetă crem, cu aspect de piatră, dar aceasta neagră m-a cucerit complet.

Pentru a completa bucătăria noastră de vis, am ales de e site-ul favi.ro și un set de masă și scaune de bucătărie. Setul se completează perfect cu mobila de bucătărie aleasă. Culorile mi se par superbe, îmbinându-se minunat cu blatul de bucătărie. Avem patru scaune pentru noi doi și... restul ce va veni în câțiva ani.


Cum ar fi o bucătărie fără obiecte de decor? Eu nu m-aș putea abține și aș decora toți pereții casei. Prefer să vopsim totul alb, dar să aplicăm ulterior o mulțime de elemente decorative care să aducă un plus de culoare. De data aceasta, pentru bucătărie am ales tabloul de mai jos, care aduce un boost de energie și vitalitate în orice încăpere. Mă gândesc că ar arăta minunat o combinație de 3-4 tablouri colorate, așezate asimetric pe perete, deasupra mesei unde vom mânca.


Cum arată bucătăria ta de vis? Te încurajez să accesezi site-ul favi.ro și să descoperi varietatea produselor - cu siguranță vei găsi ceva ce te va face și pe tine să visezi cu ochii deschiși!

Pagini