Tu ce ,,nu” faci de Revelionul ăsta?

În curând 2019. E genul de an pe care îl aștepți de 2019 ani. E punctual și e clar că nu o să întârzie. 

Deci, anul își face datoria, vine. Eu ce fac?

E situația aia de ,,tu ce faci de Revelion?”, doar că mi-o adresez singură. 

Eu ce fac de Revelion anul ăsta? 

Până să ajung acolo, trebuie să trec și peste feelingul pe care îl am de ceva ani. Revelionul este cea mai comună petrecere din întreaga lume. E ca o distracție organizată unde trebuie... chiar TREBUIE să te distrezi. Mâncarea e cam aceeași, cluburile sunt aceleași și ticsite cu aceiași oameni, doar că în ,,hainele noi de anul nou”, iar apartamentele din care răsună aceeași muzică sunt la aceleași adrese. F*%k! Hai că n-am început bine. Tu poate nu crezi asta și-mi citești textul ăsta cu o sprânceană ridicată și un aer de notă mică. 

Mda, bine, acum să nu te gândești că sunt hater-iță sau că am ceva cu oamenii care ,,chiar se distrează”. Dar pe mine mă lasă rece Revelionul. Mai ales că e și frig. 

,,Păi și nu te duci mă Lore undeva unde e cald?”, ar zice cineva cu voce de call-center de parcă ar vrea să-mi ofere soluția miraculoasă și să scape de mine repede în același timp. 

Hmm, ba da, boyz and girlz. M-aș duce undeva unde e cald. Adică... diferit. Poate doar așa aș mai simți o diferență între Revelionul ăla de acum un an și de acum doi ani și așa mai înapoi. 

În felul ăsta și rezoluțiile alea de dinainte de numărătoare vor fi mai cu magie. Știi tu, propuneri că de la anul mă las de aia și mă apuc de ailaltă. O să fiu mai așa și mai puțin așa, iar atunci când trebuie să fac cutare lucru, mă voi trage singură de mânecă și îl voi face fără să mă las distrasă de celelalte lucruri. Sh#t like that... ups, stuff like that am vrut să scriu. 

Dubai.
Ce Dubai? Păi acolo aș vrea să număr anul ăsta de la zece înapoi. Voi petrece un Revelion Christian Tour, după ce voi fi căutat deja numeroase oferte speciale Revelion. Daaaa, știu, e clișeic și toată lumea ar alege un Revelion în Dubai, dar cine spune că vreau să fiu originală în fantezia mea ce implică un avion, clădiri ridicate peste noate, mult nisip, un soare care arde de nerăbdare să mă vadă fix pe mine #egocentristămică și un soț mai comod ca mine și cu gândul la încă un meci de fifa și mă culc? Nimeni!

Deci Dubai. 

Ar fi drăguț să renunț la puloverul meu cu ren și să-mi iau un costum de baie. Cu ren. Să port pe cap o pălărie de paie și în picioare doar sandale. Să nu miroasă a sarmale ci a feluri de mâncare pe care nu le recunosc. Să fac baie într-o apă, aș vrea să spun cristalină, dar apoi te gândești la porcăria aia de melodie. Sigur o știi, iar dacă nu, nu te apuca acum să cauți Ca o apă cristalină pe YouTube. Te rog, nu! Te-am prevenit.

Tot ce-am scris mai sus aș face în ziua înainte de numărătoarea aia fantastică ce se termină cu ,,lma”. Și aș vizita și Burj Khalifa și Burj Al-Arab, să nu fie cu supărare.

Seara o să mă îmbrac frumos, lejer, iar soțul meu va purta ceva din satin. Îi place cum se simte pe piele și-l face să se simtă bogat. Spiritual, evident. 

Ne-am saluta cu... absolut nimeni, pentru că suntem singuri aici, în Dubai, unde sunt clădiri înalte, ridicate peste noapte, mult nisip și un aer de relaxare de care aveam nevoie. 

Am bea ceva, poate șampanie și-am mânca puțin ,,nu sarmale”, dar și niște ,,nu salata de beof”. Aaa, și la desert ,,deloc tort Doboș”. 

Timpul ar trece repede, iar focurile de artificii le-am suprinde cu telefonul. Are soțul meu telefon performant. Are și GoPro. Probabil am filma multe chestii. M-am lăudat puțin aici, dar chiar am face un jurnal de călătorie bine pus la punct, doar eu sunt un blogger de travel ce se respectă. 
10, nouă, 8... trei, 2, unu... la mulți ani! Anul ăsta va fi bun. 

- Te iubesc, Andrei! 

-Și eu te iubesc, Lore!

Iar câteva săptămâni mai târziu, am afla că, de fapt, ne-am cam întors... trei. Iar Revelionul nostru în Dubai a fost un vis devenit realitate... de două ori.

____________________________

Articolul Tu ce ,,nu” faci de Revelionul ăsta? participă la Proba 19. Revelion la soare alături de Christian Tour (Sponsorul probei: CHRISTIAN TOUR) în cadrul competiției SuperBlog 2018.
*sursă fotografii: CHRISTIAN TOUR

Pagini