Just married - împreună în cel mai romantic city break Christian Tour în Barcelona

Dragul meu iubit soț cu acte în regulă,

Când ne-am căsătorit în iunie, luându-i doar pe ai noștri la starea civilă, am fost cea mai fericită. Săracii, s-au bucurat și ei, dar sunt sigură că au ascuns de noi gândul ,,Copiii noștri s-au țăcănit, ce nunta e asta? Fără petrecere, fără haine de ocazie, fără cadouri?”.


Adevărul e că noi nu ne-am grăbit, ba chiar planificasem totul din timp. De șapte ani de când ne cunoaștem am avut timp să ne dăm seama că se va ajunge aici la un moment dat. 

Și știu că răspunsul corect la întrebarea ,,De unde știți că o să meargă?” este ,,Pur și simplu așa simțim”.

Imediat după marele DA, ne-am făcut bagajele și am plecat cu trenul, la munte. Și a fost incredibil de frumos să vizităm atâtea locuri ținându-ne de mână.

Aș merge cu tine oriunde în lume. Și, dacă și tu ai face la fel, acceptă invitația mea într-un city break Christian Tour în… BARCELONA!


Se spune că Barcelona trebuie vizitată împreună cu persoana iubită sau familia pentru a simți cu adevărat spiritul orașului. 

Eu asociez Barcelona cu ideea de oraș cultural, cosmopolit, litoral, cu peisaje superbe și arhitectură de vis (pentru care îl facem vinovat pe Gaudi), dar și prilej perfect pentru distracție!

Trebuie să recunosc că am analizat multe oferte city break până să mă pot decide, dar într-un final am ajuns la varianta următoare:

City break in Barcelona 


Plecare: 26 octombrie 2018

Întoarcere: 28 octombrie 2018

Cazare: Residencia Albergue Studio (double room + breakfast) - greu de ales din gama largă de hoteluri Christian Tour

Ziua 1:


Zborul cu avionul este o adevărată plăcere și un motiv de entuziasm. Mie îmi place la nebunie senzația de zbor, dar și bucuria de a ști că urmează să ajung într-un loc nou. 

Imediat ce vom ajunge pe aeroportul Barcelona El Prat, vom merge întâi cu autobuzul 46 să facem check-in-ul și să lăsăm bagajele la hotel.

În prima zi îmi place mereu să ne plimbăm și să vizităm la pas orașul. Dar, dacă vrei să folosim autobuzul, tramvaiul sau metroul, putem cumpăra o cartelă cu 10 călătorii pentru 10 euro.

După ce vom admira străduțele Barcelonei, vom face prima oprire: Sagrada Familia, cel mai vizitat loc din Barcelona. 

Sunt atât de entuziasmată de Sagrada Familia, nu ai idee! Având în vedere exteriorul impunător, sunt convinsă că și interiorul este la fel de impresionant. Vreau să vizităm și micul muzeu dedicat lui Gaudi, dar și atelierul său de lucru, care se află chiar în exteriorul catedralei. 

Pentru prima zi, sunt convinsă că ne vom bucura papilele gustative cu fructe de mare, sushi sau alte mâncăruri de tip wok, fiind mari iubitori.

Mai avem puțin timp până ce se va întuneca, așa că vreau să facem o plimbare prin Las Ramblas. Faimoasa stradă ne va fascina datorită agitației ei, unde comercianți, magazine și scamatori de tot felul își vor face numerele în văzul lumii. 

Mulți turiști evită Las Ramblas tocmai din cauza aglomerației, dar pentru mine este un mod prin care putem simți și mai mult atmosfera locului. 

Vom cumpăra câteva fructe pentru seară și pentru micul dejun de mâine. E timpul să ne retragem la hotel, deja e întuneric.

Ziua 2:


A doua zi, sunt convinsă că o să vrei să începem prin vizitarea câtorva muzee, mai ales că știu că îți dorești să vizitezi Muzeul de Artă Catalană, unde avem tablouri de colecție și statui.

Neapărat vreau să ajungem la Fortăreața Montjuic, de unde vom vedea superba privește asupra Barcelonei. Încă mă gândesc dacă vom lua telefericul sau vom face puțină mișcare, urcând aproximativ 40 de minute. Am văzut fotografii superbe făcute aici, clar nu este un obiectiv de ratat. 

E momentul pentru prânz, așa că propun să ne așezăm la masa unui restaurant cochet. Începem cu aperitivele și, deși sunt sigură că nu vom ști exact ce se află pe fiecare bucată de baghetă din farfurie, ne vor plăcea. 

Nu putem rata Paella, felul de mâncare care este asociat mereu cu Spania. Iar la capitolul băuturi, o Sangria rece, cu lămâie, care să ne păcălească puțin simțurile.

Continuăm cu o vizită a parcului Guell, unde stilul inovator al lui Gaudi își pune semnătura. În plimbarea noastră vom descoperi casa Milla, casa Vincens și Barri Gotic. De asemenea, nu vom rata Caixa Forum, o expoziție de fotografii, tablouri și alte creații avangardiste.

Cina va fi cu siguranță pizza și aș alege o margherita. Iar pentru desert, să fie churros!

Propun să ne mai plimbăm puțin înainte de a ne retrage la hotel, căci spectacolele și petrecerile de jaxx, rock, muzică electronică sau pop ne vor atrage și ne vor face să stăm împreună ore bune, dansând în felul nostru total stângaci.

Ziua 3:


Ultima zi din orice călătorie este ușor presărată cu nostalgie. Și totuși, ne vom trezi de dimineață pentru ultimele obiective pe care le putem atinge: Arenas de Barcelona (o arenă unde în trecut se organizau coride, acum un complex comercial) și muzeul Hospital de Sant Pau.

Vom servi ultima masă în Barcelona, supa tradițională chorizo, o vită bine făcută la grill cu legume, iar la desert o înghețată delicioasă. Eu, ca de obicei, aleg 3 cupe: fistic, căpșuni și caramel!

Vom mai lua o dată la pas străduțele și deja ne vom gândi la următoarea dată când vom veni în Barcelona (promit că atunci vom vizita și stadionul Camp Nou). 

Pentru că un city break în Barcelona alături de tine, dragul meu soț, nu poate fi decât preambulul unui concediu de cel puțin 10 zile vara viitoare!

_____________________
Acest articol participă la competiția SuperBlog 2018
Sursă fotografii: Christian Tourwikipedia.orgnadialim.com, aventurescu.ro, linguabarcelona.com, unsplash.com

Pagini