Functioneaza cu adevarat benzile de albire iWhite 2 Instant? #buzziWhite2Instant

Traim in timpuri in care aspectul conteaza foarte mult, iar cea mai buna investitie pe care o putem face este in noi insine. Cu toate ca sunt de parere ca investitia in educatia noastra este cea mai importanta, nu trebuie sa ne prefacem ca aspectul fizic nu conteaza.

O postare distribuită de Loredana Vlăescu - Blog Culore (@loredana_vlaescu) pe


Cu trecerea timpului am devenit din ce in ce mai interesata de albirea dintilor. Cafeaua, fumatul, vinul rosu sau dulciurile isi pun amprenta pe dantura noastra. Am incercat mai multe metode de albire dinti acasa, asta pentru ca teama de dentist ma face sa nu apelez la o albire profesionala. 

Am incercat plasturi pentru albirea dintilor cu peroxid de hidrogen (apa oxigenata), in concentratii mai mici sau mai mari. Nu i-am putut suporta. Gingiile mele sunt prea sensibile, asa ca aveam dureri insuportabile si, in ciuda rezultatelor foarte bune, am renuntat la plasturii de albire cu peroxid.

Am testat in ultima vreme si o altfel de tehnologie pentru albirea dintilor, aceea a plasturilor iWhite2 Instant. Albirea cu aceste produse se bazeaza pe complexul de hidroxiapatita, care restaureaza si fortifica smaltul dentar. Practic, plasturii contin depozite de calciu care imbraca dintii ca un scut ce ofera sanatate si frumusete danturii.


Acest kit primit in campania Buzzstore (click AICI pentru a va inscrie si voi la campaniile de testare gratuite) a continut 10 benzi de albire, pentru 5 utilizari, o apa de gura si o pasta de dinti. Gustul tuturor elementelor este unul clasic, mentolat. Aplicarea benzilor trebuie facuta pentru 20 de minute, timp de 5 zile consecutiv pentru rezultate optime. Plasturii se aplica usor, iar continutul se simte aproximativ la fel ca pasta de dinti din kit.

În ceea ce priveste rezultate, as minti sa spun ca am vazut efecte miraculoase. Recunosc, nu am o dantura distrusa, dar nici nu am sesizat o diferenta majora de nuanta de la o utilizare la alta. M-am bucurat ca nu am simtit deloc durere, nu mi s-au sensibilizat dintii si au capatat o luminozitate aparte. Voi folosi în continuare pasta de dinti si apa de gura, care ma multumesc. Mi-am simtit dintii mai puternici, asa ca produsele iWhite pot fi o parte din rutina mea de ingrijire dentara pe termen lung.


Puteti incerca acest kit iWhite2 Intens, e posibil sa simtiti diferente mai mari daca aveti o dantura cu probleme mai mari. GăsiÈ›i kit-urile în farmaciile Sensiblu. Sunt foarte curioasa sa stiu daca ati testat acest kit iWhite2 Instant si ce impresii v-a creat! Voi ati remarcat o albire a dintilor intre 3 si 8 nuante, asa cum s-a demonstrat la 92% dintre participantii la studiile clinice?

Pagini