Experiența mea cu ondulatorul Rowenta Expertise So Curls

Nu sunt cea mai mare fană păr ondulat, dar uneori parcă îmi place să apelez la bucle. Dar am urât mereu ondulatoarele clasice, asta pentru că nu suportam să petrec o grămadă de timp pentru părul meu lung și nici nu sunt prea îndemânatică, așa că mă frigeam mereu la mâini.

❤❤❤

Mie îmi crește părul extrem de repede. Moștenire de familie, habar nu am. Cert este că în iarnă am fost tunsă bob lung și acum părul meu a trecut de jumătatea spatelui. Și tocmai din acest motiv experiența mea cu acest ondulator automat Rowenta Expertise So Curls primit în campania Buzzstore nu este 100% pozitivă, dar voi explica mai jos ce și cum.


Nu uitați că și voi vă puteți înscrie pe site-ul Buzzstore  și puteți primi acasă, gratuit, produse pentru testare (click AICI pentru înscriere). Urmează multe campanii unde puteți primi o grămadă de lucruri utile!


Eu am avut șansa să fiu aleasă la campania Rowenta, unde puteam primi acest ondulator sau o perie de păr. M-aș fi bucurat pentru ambele produse, dar cred că peria ar fi fost mai potrivită mie, așa că era grozav să existe o opțiune unde să pot bifa produsul dorit. 

Ondulatorul automat Rowenta Expertise So Curls este cu adevărat ușor de folosit odată ce înțelegi cum trebuie să faci lucrurile. Mie mi-a luat cam 15 minute până m-am lămurit cum se ține aparatul, unde se apasă, cum se scot buclele etc. El poate avea rezultate bune pe un păr de maximum 65 cm, dar dacă e mai lung puteți să-l ondulați doar de la jumătate în jos, așa că nu veți beneficia de bucle voluminoase de la rădăcină.

Aparatul este destul de voluminos și nu este nici foarte ușor, deci nu îl văd tocmai potrivit pentru călătorii. Există mai multe setări pe care le poți face, pentru a obține bucle mai strânse sau mai lejere.

Atunci când introduci șuvița în aparat și apeși butonul, acesta practic o trage în interior, o răsucește, apoi o ondulează. Când e gata, se aude un bip mai insistent. V-am spus că nu am avut o experiență în totalitate mulțumitoare cu acest ondulator Rowenta primit de la Buzzstore tocmai pentru ca părul meu lung s-a mai încurcat de câteva ori în aparat. Mai precis, ondulatorul răsucea șuvița prea rău, apoi nu o ondula, ci rămânea asemenea unui dread. În plus, am observat că de fiecare dată când mi-am ondulat părul, chiar dacă am folosit spray protector termic, părul prinde un miros de ars.

 Cu toate acestea, cred că ondulatorul Rowenta Expertise So Curls este un produs foarte eficient pe părul mediu, mai scurt decât al meu, pe care să nu îl încurce. Am reușit să îmi ondulez tot părul în aproximativ 30 de minute, iar rezultatul rezistă o zi întreagă cu fixativ, a doua zi buclele transformându-se în onduleuri ușoare.

Îmi place mult că este imposibil să îmi ard mâinile, dar și că te scutește de corvoada de a roti fiecare șuviță în jurul ondulatorului clasic. Partea bună este că, în curând, am în plan să mă tund mult mai scurt, așa că sigur acest ondulator îmi va fi prieten de nădejde.


Puteți cumpăra acest ondulator Rowenta de AICI - 318 lei

Review video aici:


Voi ați încercat acest ondulator automat sau unul asemănător? 
Care a fost experiența voastră?

Pagini