Un weekend la Herculane

În weekend-ul trecut ne-am gândit că ar fi o idee grozavă să dăm o fugă până la munte. Și pentru că am preferat să petrecem cât mai puțin timp pe drum, am ales Herculane. Doar 2 ore jumătate în mașină, munți de vis și aer tăios. Ne-a fost frică de ploaie, dar nu ne-a stricat planurile prea rău.


Până să ajungem la Herculane am vizitat și mănăstirea Sf. Ana, dar și Chipul lui Decebal. A fost tare drăguț și abia așteptam să ne plimbăm prin cât mai multe locuri și să venim acasă cu cât mai multe suveniruri. Ne-am cazat la hotel Elite, unde am plătit 80 lei pentru o noapte. Camera mi s-a părut decentă și am avut parte de condițiile esențiale: căldură, apa caldă, curățenie în cameră și baie, dar și wifi, TV sau frigider. 

Cea mai înfricoșătoare experiență a fost grota haiducilor, unde ne-a prins o ploaie torențială și a trebuit să stăm în întuneric până ce vremea s-a mai potolit. Vremea a fost destul de umedă și rece, dar au fost și momente în care soarele ne-a salutat. Stațiunea Herculane este însă destul de tristă, părăsită, distrusă. E atât de frumos peisajul și e atât de păcat că este aproape în ruine.

Însă cel mai mult mi-a plăcut pe platoul Coronini, unde peisajul este de poveste, iar aerul ireal de proaspăt. Am făcut o mulțime de fotografii, câteva sunt atașate mai jos. A fost un weekend tare drăguț, am reușit să ne deconectăm de la viața de zi cu zi fără a cheltui foarte mulți bani. 

În prima zi, sâmbătă, am preferat un outfit lejer. Am purtat pentru prima oară bluza Romwe cu imprimeu matinal (click aici). E tare simpatic mesajul și s-a potrivit de minune pentru acea dimineață somnoroasă. O problemă înainte să plec la munte a fost reprezentată de încălțămintea purtată, astfel că nu am știut ce să aleg pentru a face față ploilor. Am zis să le dau o șansă pantofilor sport NewChic (click aici) și nu m-au dezamăgit. Îmi era teamă să nu se ude, dar mi-au prins tare bine. Unde mai pui că au blăniță la interior, așa că mi-au fost foarte călduroși. Am mai purtat perechea mea favorită de pantaloni Romwe (click aici), iar pentru portofel, cameră foto și altele am purtat în spate rucsacul SheIn (click aici).

















1. Rucsac (click aici)
2. Pantofi sport (click aici)
3. Bluză (click aici)
4. Pantaloni (click aici)








Pagini