Relax time

Partea buna atunci cand esti obosit la modul crunt este ca s-a inventat masajul. Si cum evident totul evolueaza, masinariile preiau incet, dar sigur, conducerea, inlaturand omul (conspiratie pe care nu trebuie sa o luati in serios). N-am crezut in viata mea ca un fotoliu cu masaj poate fi atat de… incredibil. Totul s-a intamplat saptamana aceasta cand am avut sansa de a ma aseza cat se poate de obosita intr-un fotoliu cu masaj care arata ca o nava extraterestra. Si apropo, era un fotoliu cu masaj la pret convenabil.  La modul ca cine il detine si mi-a marturisit ca nu a dat foarte mult pe el. N-am aflat deocamdata cat a dat pe el, dar va pot povesti despre ce inseamna sa-ti asezi, nu doar fundul, ci tot corpul pe un astfel de fotoliu masaj.

❤❤❤

In primul si in primul rand, vreau sa punctez inca o data ca arata ca o nava spatiala si ca ocupa ceva spatiu. Deci daca ai o garsoniera, gandeste-te intai la o casa si apoi poti lansa cautari pe net de genul: fotolii masaj ieftine, fotolii masaj pret sau pret fotoliu masaj. Ca sa nu zici ca nu ti-am spus.

In al doilea rand, un fotoliu cu masaj iRest e cam tot ce ai nevoie ca sa te simti cu adevarat relaxat. Si daca nu ma crezi, ciuleste ochii la ce iti spun in continuare. Are trei pozitii de masaj Zero Gravity, adica o sa te simti ca un cosmonaut care tocmai a nimerit intr-o naveta spatial “made in heaven”. O sa te bucuri de masaj inclusiv la brate si antebrate pentru ca… de ce nu? A, si nici picioarele nu scapa de masaj… cu tot cu gambe. Fotoliul foloseste niste perne cu aer care iti invelesc gamba, glezna si tot ce ai tu pe acolo. E grozav!!


Si stii cate programe de masaj are? Fix sase, care au si denumiri specifice si anume: pentru ameliorarea durerilor, pentru sportive, pentru spate si talie, pentru varstnici, pentru persoane sedentare si pentru indepartarea rigiditatii musculare. Deci daca vrei sa-ti faci un cadou… crede-ma, meriti. Deja poti folosi cuvintele cheie de mai sus, adica: fotolii masaj ieftine, fotolii masaj pret sau pret fotoliu masaj.  Un fel de incantatie.


A, apropo, un fotoliu ca ala in care am stat are 95 de Kg. Say whaaat?

Pagini