OOTD: HereAfter

  În ultima vreme am postat rar ţinute pe blog. Şi nu pentru că nu aş mai avea aceeaşi pasiune, ci pentru că nu reuşesc să mă sincronizez deloc cu domnul fotograf. El lucrează după masă, eu de dimineaţă sunt la facultate, iar în weekend-uri am peferat să lenevim. Complicat, nu? 

❤❤❤

  Am fugit câteva minute în centrul oraşului ieri, pentru că am tot amânat să scot la plimbare câteva piese noi, din ultima comandă SheIn.com. Sunt foarte încântată de cardigan (click aici), care are o culoare superbă şi un design pe măsură. Îmi era teamă de modul în care se aşează pe corp, asta pentru că citisem câteva recenzii mai puţin pozitive, care îl reclamau ca fiind ciudat. Mie mi s-a potrivit de minune şi în mod cert este o piesă ideală pentru serile reci de vară (după cum am auzit, vor fi destule în următoarea perioadă).

  Tricoul (click aici) mi-a plăcut mult pe site şi arată parcă şi mai bine în realitate. Totuşi, e ceva mai scurt decât tricoul clasic, în care eu mă simt comod, aşa că l-am pasat surorii mele. Sad me, happy Miruna! Ei îi vine tare simpatic, mai ales cu blugi cu talie înaltă şi tenişi. Printul este jucăuş, copilăresc, aşa că dacă vă plac tricourile scurte, aproape de ideea de crop top, merită să-i daţi o şansă!

  Am completat ţinuta cu o pereche de blugi  (aici) cu nasturi pe care i-am purtat super des. Vouă nu vi se întâmplă să aveţi 10-15 perechi de pantaloni şi zi de zi să puneţi mâna pe aceeaşi? Asta păţesc eu de fiecare dată cu aceştia. Sunt negri, cu talie înaltă, comozi şi îi port fără grija că mi se deschide fermoarul. I love them! Mai port un rucsac SheIn (aici) şi pantofi sport Kappa, pe care i-am purtat şi cu trotineta în parc.





CE PORT:


Aştept cu mare drag comentariile vostre! ❤❤❤


Pagini