OOTD: Geanta în formă de brioșă

De ceva vreme sunt mare iubitoare a ținutelor all black. Dacă înainte nici nu voiam să aud de haine negre, acum am început să am tot mai multe pulovere și bluze de acest fel. La fel și în ceea ce privește pantalonii, rareori mai port acum blugi altfel decât slim și, obligatoriu... negri.


❤❤❤

Pentru că vremea e încă friguroasă (sau cel puțin așa îmi pare mie, căci sunt extrem de sensibilă la temperaturile scăzute), am scos la plimbare geaca de pe SheIn primită acum multă vreme. E o piesă interesantă, căptușită, cu un fermoar oblic ce îi oferă un plus în ceea ce privește detaliile. Totuși, fiind o geacă one size, pot spune că mă ține puțin la mâneci. Este extrem de frumoasă și îmi pare incredibil de rău că nu o pot purta într-un mod confortabil. 

Pe sub geaca maro călduroasă, dar tare scurtă, am adoptat o ținută all black din două piese. În primul rând, este vorba despre o pereche de pantaloni cu talie înaltă și rupturi, pe care i-am purtat excesiv toamna trecută. Apoi, o helancă neagră de pe Kurtmann, o piesă ce îmi lipsea din garderobă. Aveam în plan să o combin cu o fustă midi și tocuri, pentru fotografii ceva mai speciale, dar nu mi-am găsit deloc timpul pentru ele. Unde mai pui că fotograful meu drag abia mai are răbdarea unor poze simple în centrul orașului, așa că nu încape vorba de proiectele mele complicate. 

Am ales să accesorizez ținuta cu o geantă colorată, într-o formă absolut delicioasă: o brioșă cu frișcă. Sunt foarte încântată de aspectul ei, deși este micuță și nu îmi permite să iau cu mine toate lucrurile pe care le țin de obicei într-o geantă mare.



Aștept cu mare drag comentariile voastre legate de această ținută!


Pagini