HAUL DressLink: de la mașină de cusut în miniatură la pensule de machiaj

Vă arătam în articolul de aici ce produse am pus în coșul de cumpărături de pe DressLink.com. Am ridicat comanda de la Poșta Vamală acum ceva vreme, așa că acum este momentul să vă spun părerile mele despre produsele primite! 


❤❤❤

1. Ochelari de soare - click aici. Ochelarii sunt foarte drăguți, calitate bună, design minimalist. Sunt ochelarii perfecți pentru a-i purta oricând (mai ales când nu porți machiaj, cum se întâmplă în cazul meu), mai ales că au o formă potrivită pentru fața mea rotundă. Prețul lor este de $1,76.

2. Portofel roz - click aici. Sunt suuuper încântată de acest portofel. E exact ce căutam: un portofel simpatic, încăpător pentru carduri, acte și bani. Are o mulțime de compartimente și are o calitate bună. Este un produs de care sunt foarte, foarte încântată și merită din plin prețul de $5,59 de pe site.


3. Set de pensule - click aici. Știm cu toții ce pensule imită acest set, nu mai este nevoie de niciun comentariu. Cu toate că nu sunt originale, dovadă fiind și prețul de $4,91, calitatea lor este chiar impresionantă. Nu le cade niciun for de păr și se comportă foarte bine la orice machiaj. Cea mai încântată sunt de cea pentru contur, ultima de la stânga la dreapta. Intră frumos în zona pomeților și mă ajută să obțin un machiaj natural, dar totuși de efect. Cel mai puțin îmi place pensula mică de detalii, căreia nu prea i-am găsit întrebuințarea încă.

4. Mașină de cusut în miniatură - click aici. Am lăsat la final piesa cea mai interesantă: această mașină de cusur, soră vitregă cu un capsator. Deși arată ca o chestie ce nu va funcționa în veci... chiar funcționează! Mi-am prins urechile cam o oră până m-am prins ce și cum, dar merge foarte bine inclusiv pe materialele mai groase.


Nu vă așteptați să fie capabilă de cusături complicate, e doar o mașină de cusut în miniatură ce costă $1,20. Însă e perfectă de luat în vacanțe sau de cusut un prosop de bucătărie care are un tiv desprins. Aveți mai jos și un tutorial video care m-a ajutat pe mine să învăț să o folosesc.



Mă declar mulțumită de această comandă DressLink. Am reușit cu $20 să îmi iau chestii chiar drăguțe și utile. 
Aștept cu drag părerile voastre în comentarii!




Pagini