Review: de 3 ori Ziaja!

Acum ceva vreme desfăceam nerăbdătoare un colet cu trei produse minunate marca Ziaja (a se pronunța jaia). Le-am pus mediat în baie și de atunci le-am tot folosit. Și folosit. Și am terminat demachiantul. Așadar, a venit vremea să vă vorbesc despre ele; încă puțin și ajungeam să vă scriu despre ele în empties, dar asta este altă problemă. Așadar, să începem!


 ❤❤❤

Una bucată de cremă de față Ziaja cu vitamina C și SPF 50


Și pentru că mi se terminase crema de față cu SPF, m-am gândit că aceasta cu efect antioxidant este o alegere potrivită. Știu, poate părea mare SPF 50 pentru iarnă, dar eu am semne post-acneice și fără SPF nu le pot vindeca prea repede. Mi s-a fixat mie un pitic pe creier care îmi spune că orice factor de protecție sub 30 e prea mic. Nu ai ce-i face, domnule!

Revenind. Această cremă cu protecție mare respinge razele UVA și UVB. Este o cremă destul de groasă, cu o textură untoasă, ce are un timp mediu de intrare în piele. Dacă veți citi mai multe detalii despre ea AICI veți vedea că scrie nu cauzează iritații, lucru pe care îl pot confirma. Lista de ingrediente nu este perfect curată, dar eu nu am avut nicio problemă cu pielea în timpul folosirii.

Această cremă de față Ziaja previne foarte bine îmbătrânirea prematură și hidratează tenul. Efectul resimțit imediat după aplicare nu este unul perfect mat, însă oferă o pânză bună pentru machiajul ce trebuie apoi fixat cu pudră. În legătură cu efectul antioxidant, nu pot spune că aspectul tenului meu s-a îmbunătățit considerabil de când o folosesc, dar nici nu s-a înrăutățit. Nu mi-a provocat acnee sau alte bubițe, deci nu pot decât să fiu mulțumită de ea și să o folosesc în continuare.


Una bucată lapte demachiant cu castravete


Cu toate că apreciez loțiunile micelare pentru demachierea ochilor sau a feței, când rămân în casă fără una nu zis pas nici la un lapte demachiant. Și Doamne, ce bine că am ales acest demachiant! Toate experiențele mele cu alte demachiante lapte au fost groaznice pentru zona ochilor. Pentru că mă usturau îngrozitor, îmi iritau ochii și nici nu demachiau prea bine machiajul. Dar cu verzișorul ăsta de mai jos zău că n-am avut nicio problemă! 

Am folosit acest demachiat Ziaja pe toată fața, zi de zi, o grămadă de timp și nu am ma avut niciun alt bifazic sau loțiune micelară în casă. E foarte, foarte delicat, miroase plăcut, face treabă bună și atâta de rău îmi pare că l-am terminat, că trebuie neapărat să văd de unde fac rost de el din nou.


Una bucată gel intim Ziaja cu acid lactic


Din păcate, nu am putut folosi acest gel intim cu acid lactic pentru scopul său de bază (adică acela de gel intim, logic), dar l-am pus la treabă ca gel de duș. Long story short: am fost la doamna doctor ginecolog la care merg de obicei înainte să ajungă coletul și mi-a recomandat să evit gelurile intime cu parfum. Această restricție nu există însă pentru toate femeile, dar eu sunt tare sensibilă și mă văd nevoită să o ascult în totalitate. 


Dar, folosit ca gel de duș, acest gel intim (care, apropo, are considerabila cantitate de 500ml), e un răsfăț seară de seară. Are un parfum floral, discret, face multă spumă și e tare plăcută folosirea lui pe timp de iarnă. Dacă sunteți în căutarea unui gel de duș floral, subtil, ce curăță blând pielea, vă recomand acest... gel intim. Știu, sunt ciudat, dar dacă e bun pentru părțile sensibile de ce să nu fie bun pentru tot corpul?


Vă invit să dați un like paginii de Facebook Face Bucharest și să dați o șansă produselor Ziaja: sunt ieftine și au o calitate foarte bună. Sunt lider de piață în Polonia, așa că merită să profităm și noi de faptul că se comercializează și în România. Produsele se găsesc, în farmacii, în magazinele naturiste, dar și în unele magazine mari (Auchan, Billa, Metro, Carrefour, DM și altele).

Voi ați încercat până acum produse Ziaja? 
Aștept cu mare interes comentariile voastre!
 ❤❤❤

Pagini