DIY: Crema de fata cu ingrediente naturale

Simt ca am intarziat un secol acest articol, insa pot avea si o scuza. Am primit de la elemental.eu un kit ca sa imi pot crea singurica, acasa, propria crema de fata. Si cum nu voiam sa va arat doar procesul de imbinare a ingredientelor, ci voiam sa o si testez o vreme mai indelungata, am tot amanat acest review. 

Kit-ul pentru crema mea de fata contine urmatoarele:

-baza de crema;
-ulei de castravete;
-ulei de catina;
-ulei de flori de cires;
-recipient;
-seringa;
-instructiuni/reteta.

Ingredientele bazei pentru crema:

Instructiunile pe care le-am urmat intocmai:


Ce efect are fiecare ingredient asupra pielii mele?

Am pus rand pe rand toate ingredientele intr-un castron si am amestecan cu un bat de lemn. Procesul este foarte simplu. La final, am pus toata crema mea in recipientul pe care il spalasem si dezinfectasem inainte.









Crema o tin in frigider si este o adevarata placere sa o folosesc seara (pentru ca ziua apelez la crema cu SPF). Asta pentru ca este rece si racoritoare pentru tenul meu obosit de peste zi.

Am lipit stickerul pe recipient si am notat ziua in care am preparat crema. Stiu ca trebuie sa o folosesc in maximum 3 luni, fiind o crema naturala.



Ce parere am despre aceasta crema preparata acasa de la Elemental.eu?

Sunt foarte incantata de efectul pe care il lasa pe tenul meu. La inceput mi s-a parut ciudata, asta pentru ca in primele secunde tinde sa para ca uleiul de catina din compozitie ramane la suprafata pielii. Insa dupa alte cateva secunde, crema intra ca prin minune in piele. Nici urma de ulei! Tenul imi ramane aproape mat, fin si suplu. E un mister pentru mine cum reuseste sa se absoarba atat de bine. Efectul este racoritor, placut, iar crema este una hidratanta. In zona de sub ochi intervin cu o crema speciala sau un ulei. Parerea mea de rau este ca nu voi reusi nici pe departe sa o termin in 3 luni, nu am consumat pana acum nici macar un sfert, desi o folosesc seara de seara. In ultima luna de utilizare o voi folosi si pentru corp, asta pentru ca nu vreau sa o arunc expirata fiind.

Nu e asa ca e interesant sa iti prepari acasa propria crema de fata? Mie mi-a placut mult experienta, m-a facut sa realizez ca e chiar usor sa ai grija de pielea ta intr-un mod natural. Nu mai avem scuze, fetelor, sa nu apelam la produsele bio pentru pielea noastra!

Pagini