Despre Rimmel Extra Super Lash mascara – ieftin si bun

De la un timp de vreme nu ies din casa fara mascara pe gene. E un pas mic ce ma face pe mine sa fiu mult mai increzatoare. Un rimel de ochi ma ajuta sa imi pun in evidenta privirea fara a exagera, astfel ca nu il uit niciodata din machiajul meu zilnic, oricat de minimalist a fi. Si, pentru ca il folosesc cu regularitate, mereu sunt in cautarea unuia nou, cat mai bun, cat mai eficient.

Printre descoperirile recente, descoperire pe care as putea-o numi revelatoare chiar, se numara mascara Extra Super Lash. L-am comandat acum cateva luni de pe Aoro.ro, cu gandul ca daca nu mi se potriveste nu pierd mare lucru, luand in considerare pretul de doar 11lei. Ei, de unde! Am descoperit un rimel de ochi extraordinar de bun, care isi face treaba de minune si pe care il voi recumpara cu siguranta.


Ce asteptari am avut de la aceasta mascara Extra Super Lash? De obicei, caut volum de la rimelurile cumparate. Ma bucur ca am genele destul de lungi, astfel ca nu tin mortis sa primesc si alungire. Dar daca e, atunci e bine-primita. Problema mea cu rimelurile pentru volum este fie ca incarca genele prea tare, fie ca le lipesc in smocuri. Nu stiu care varianta e ma rea, cert este ca o incarcare a genelor cu o formula greoaie, care se intareste rapid si se demachiaza greu, ma incomodeaza pe tot parcursul zilei.

Acest rimel Extra Super Lash are o periuta interesanta, curbata, cu care eu ma descurc de minune. Nu e nici prea mica, nici prea mare, iar forma ei este ideala chiar si pentru genele inferioare. Imi place, de asemenea, ca nu ramane multa formula pe perie cand o scot, ci suficienta cat sa imi rimelez ambii ochi dintr-o miscare.


Pe langa aplicarea usoara, formula acestui rimel Extra Super Lash ma incanta pe deplin. In primul rand, pentru ca nu curge si nu lasa urme negre sub ochi pe timpul zilei. Astfel ca nu sunt nevoita mereu si mereu sa imi retusez machiajul – am incredere ca nu arat ca un panda. Pe de alta parte, formula, desi ramane intacta pe timpul zilei pe gene, se demachiaza foarte usor cu orice demachiant. Nu pot sa adorm cu rimel pe gene, iar rimelurile waterproof sunt un chin pentru mine. Prefer un rimel care se demachiaza usor, pentru a nu-mi irita sau agresa ochii.

Inainte si dupa:


Un ochi rimelat, celalalt nu:


Ambi ochi rimelati:


Sunt de parere ca nu merita sa investim intr-o mascara scumpa, cand tot la 3 luni trebuie schimbata si, mai ales, cand gasim alternative ieftine si bune. Eu sunt pe deplin multumita de aceasta mascara Extra Super Lash de la Rimel London si m-am convins nu o data de calitatea acestor cosmetice Rimmel. Pretul bun, efectul sau, dar si formula m-au convins ca merita sa il recumpar. Acum folosesc un alt rimel, dar nici nu se compara cu acesta din niciun punct de vedere. Abia astept sa ma intorc la el!

Sunt foarte curioasa sa aud care este rimelul vostru preferat, asa ca va astept cu drag comentariile! J


Pagini