OOTD: Marsala și dungi

Ce ți-e și cu toamna asta: când e vreme de palton, când e de ajuns o bluză subțire; când plouă, când nu poți ieși fără ochelari din casă. Și nu, nu cei de vedere pe care îi vedeți prima oară în fotografii.

◕‿◕

După cum bine se observă, în această toamnă am purtat deseori marsala, mov, culori închise și, un lucru nou pentru mine, ținute all black. Pentru această ținută am ales să combin două piese vestimentare în culori apropiate (nuanța pantalonii este puțin mai închisă decât cea a paltonului). 

Dacă paltonul, geanta sau ghetele nu sunt elemente noi pe blog, pantalonii și bluza sunt la prima apariție. Sunt două piese comandate de pe site-ul www.rainbowoutlet.ro, un outlet proaspăt apărut pe piață. Comanda mea a ajuns foarte repede, iar produsele mi se potrivesc întocmai. Nu am dat greș cu alegerile mele: pantalonii, mărimea 38, iar bluza, mărimea M. Feblețea mea? Detaliul dantelat al bluzei! Ambele produse îmi plac mult, au o calitate foarte bună și le-am primit cu etichete și tot ce trebuie. Bluza este Stradivarius, iar pantalonii Bershka. Cu siguranță veți mai vedea produse de la ei în ținutele mele!





Aștept cu drag părerile voastre despre această ținută!
Vă îmbrățișez!  ♡♡♡

Pagini