OOTD: Coafură nouă și probleme la vamă

Da, vedeți bine, m-am tuns. Dacă nu mă urmăriți pe pagina de Facebook poate nu știați. Cert este că am renunțat la mai bine de 25cm de păr, iar acum mă bucur de un bob lung tare ușor de înteținut. E mult mai lejer să ai grijă de părul scurt, îmi place mult și mă gândesc serios să nu mă întorc la părul lung. Dar despre acest subiect vom vorbi curând în alt articol. Azi vreau să vă arăt o ținută simplă, de toamnă caldă.




◕‿◕

Rămăsese să vă povestesc despre experiența groaznică de la Poșta Vamală. Acum, la rece, poate nu mai sunt a fel de supărată, dar pe moment am fost extrem de nemulțumită. Coletul meu SheIn ce conținea rucscaul, pardesiul și blugii din fotografii a ajuns la Poșta Vamală, nu cu UPS, dintr-o greșeală a celor de la SheIn. Am mers să îl ridic și nu a fost cu putință să îl primesc cu dovezile printate de mine, după ce stătusem două ore la coadă, pe motiv că nu există fotografie lângă fiecare produs și nu pot fi identificate. Am fost trimisă acasă să printez alte documente, care să conțină fotografii clare ale produselor și prețul fiecăruia. Mi s-a spus să vin cu bani la mine că sigur va trebui să plătesc mult taxe vamale. M-am întors, am stat din nou la coadă și când am intrat, mi s-a spus că pot lua coletul liniștită, că nu depășește valoarea acceptată de ei (concuzie la care se putea ajunge de prima dată, cu dovezile inițiale aduse de mine). Am fost extrem de nervoasă pentru drumurile făcute aiurea, pentru o zi pierdută degeaba. Măcar nu am plătit taxe vamale. Sper să nu ajung curând din nou la vamă!

◕‿◕

Revenind la hăinuțe, vă pot spune că elementul preferat este rucsacul. Extrem de practic, încăpător, și mă însoțește peste tot în ultima vreme. Spre deosebire de gențile pe care le port pe un umăr, acesta este mai confortabil și nu îmi afectează spatele. Chiar dacă am în el sticlă de apă, cărți, agendă, mâncare, nu îl simt greu.

Pardesiul se potrivește tendițelor army din această perioadă. Este subțire, vaporos, deci cred că îl voi scoate din dulap abia la toamnă pentru o purtare cum se cuvine. Mărimea este S.

Pe de altă parte, blugii sunt XL. Fără nicio glumă, este singura mărime care mă încape, deci vă recomand să acordați o atenție specială mărimilor atunci când comandați de pe site-urile chinezești. Mă bucur însă că i-am nimerit, îmi place mult modelul, sunt dintr-un material gros și se așează frumos pe corp.

Despre tricoul personalizat v-am scris mai multe AICI, pe celălalt blog al meu, unde vă invit să vă abonați. Ghetele le-am cumparat toamna trecută de pe un site din țară, dar nu îmi amintesc exact cum se numea și nici nu știu dacă mai sunt în oferta lor.








 Aștept cu drag părerile voastre despre această tinută!
Vă place noua mea coafură?
◕‿◕

Pagini