Pastura Apiland pentru o imunitate de fier

Nu sunt străină de produsele apicole sănătoase de pe Apiland.ro; ultimele articole încare vă vorbeam de beneficiile acestor produse sunt cel despre lăptișor de matcă și cel despre polen crud poliflor. De ceva vreme în rutina mea a intrat și păstura Apiland - pâinea albinelor. Păstura are un conținut ridicat de zahăruri simple, vitamine (A, B, C, E şi K), acid lactic, enzime şi minerale (sodiu, potasiu, fosfor, zinc, magneziu, calciu, fier, seleniu). Proprietățile antioxidante fac păstura Apiland un aliat de nădejde pentru cei care vor să țină o cură sănătoasă de detoxifiere.


Folosesc păstura Apiland dimineața, pe stomacul gol, iar rezultatele asupra energiei de peste zi s-au simțit încă din prima săptămână. Păstura este însă un produs natural recomandat pentru: anemii, afecțiuni digestive, afecțiuni hepatice, reducerea colesterolului, probleme circulatorii, ateroscleroză, infecții urinare etc. 



Puteți găsi păstură Apiland - AICI

Borcănelul meu de 100g este pentru o cură de tratament de o lună - doza zilnică recomandată este de 3g, adică o linguriță. Trebuie să recunosc că nu am putut să îl administrez conform indicațiilor. Din cauza gustului acrișor, cu care nu m-am înțeles, mestecarea bobițelor și păstrarea păsturii sub limbă pentru un efect mai mare au ieșit din ecuația. Se poate consuma în miere sau iaurt, dar eu am preferat să înghit bobițele cu apă, exact ca pe o pastilă.


Încă din prima săptămână am simțit că am mai multă energie, că mă trezesc mai ușor chiar și fără cafea. Îmi simt sistemul imunitar întărit - nu am răcit, deși de vreo două ori în ultima lună m-a prins ploaia fără umbrelă și am fost sigură că mă voi trezi cu nasul înfundat.

Am remarcat schimbări și la nivelul digestiei - dacă înainte tranzitul intestinal lent era o prblemă frecventă, de când folosesc păstură și polen crud poliflor nu mai am această problemă. 

O altă problemă supărătoare cu care mă confrunt de multă vreme, infecțiile urinare, nu și-au făcut apariția în această perioadă. Au trecut două luni de la ultimul episod de cistită și sper să nu resimt o recidivă curând. Folosind păstura și polenul crud mi-am reglat digestia, deci am eliminat constipația, o cauză frecventă a infecțiilor urinare.


Am ajuns să am încredere deplină în produsele apicole Apiland.ro, de cînd le folosesc mă simt minunat și regret că nu am aflat de ele mai devreme. Voi folosiți produsele apicole?



Pagini