Reteta smoothie cu polen crud poliflor Apiland

Smoothie-urile sunt un mic dejun minuuuunat! Pline de vitamine, dar și contribuind la aportul zilnic de lichide, smoothie-urile sunt sățioase și rapid de preparat. Iar dacă mai adăugăm și o lingură de polen crud poliflor Apiland, atunci creăm o adevărată bombă de sănătate.

 Smoothie-ul de acum câteva zile cuprinde următoarele:

- polen crud poliflor Apiland;
- pepene roșu;
- castravete;
- cireșe;
-ardei;
 - mure;
- apă.

Polenul crud este o bogată sursă naturală de lactofermenți ce ajută la echilibrarea digestiei. Acesta aduce un plus de energie, de vitalitate, este antianemic, diminuează oboseala și întărește imunitatea. În plus, polenul viu Apiland conține vitamine B, proteine și minerale, suplinește carențele alimentare și previne cancerul de sân sau osteoporoza. Am toată încrederea că acest produs natural apicol îmi ajută organismul pe termen lung.

În cele aproximativ 7 zile de când consum o lingură de polen dimineața, am simțit o îmbunătățire a echilibrului digestiv. Având un tranzit greoi, am remarcat că folosind polenul crud în dieta mea mi-am ajutat digestia. În plus, am observat că am mai multă energie și mă simt mai voioasă. Voi continua cura până ce și utima lingură de polen va fi gata. 

Cutia Apiland are o cantitate de 250g. Produsul trebuie ținut la congelator, însă NU îngheață. Gustul este unul nici prea plăcut, nici rău. La început mi-a fost greu să mă obișnuiesc cu el, dar acum m-am obișnuit să îmi încep ziua astfel.

De obicei am preferat să folosesc polenul crud în smoothie-uri, însă au fost și dimineți când mă grăbeam și am înghițit lingura cu polen simplă, cu apă. 

Puteți cumpăra polen crud poliflor Apiland de aici, la prețuri foarte atractive. O astfel de cură trebuie ținută minimum 7 săptămâni, însă polenul se poate consuma fără restricții pe toată perioada anului.

  • Ai încercat polenul crud? 
  • Ce părere ai despre această cură?


Pagini