Produse terminate mai si iunie 2015

Să spunem doar că la sfârșitul lunii mai nu am avut timp să fac această postare. Sesiune, stres și bla bla bla. Să spunem. Adevărul este că am uitat complet. Ups! Am azi de dus o muncă dublă, pentru că am strâns ceva produse terminate. Așadar, avem azi în meniu empties mai și iunie!

Pentru îngrijirea părului am folosit două șampoane. Șamponul Alverde Ultra Sensitive mi-a plăcut mult, este extrem de blând cu scalpul și curăță delicat. M-am înțeles bine cu el, costă cam 12 lei din DM. Pe de altă parte, șamponul Nivea Diamond Gloss mi-a dat mari bătăi de cap. Mi-a readus mătreața ”mult-iubită” și, mai rău, cojițe. Am scăpat de probleme doar cu uleiul de arbore de ceai, iubirea mea eternă. Spuneți-mi dacă l-ați încercat și voi, e foarte posibil ca scalpul meu mega-pretențios să fie de vină.

Gelul de duș Yves Rocher cu floare de Tiare, ce răsfăț! Am mai cumpărat unul acum multe luni, dar mi l-a furat sor'mea. Așa că de data asta l-am luat doar pentru mine. E un gel de duș nu foarte cremos, dar face spumă și miroase divin, ca toate gelurle de duș Yves Rocher. Un produs care mi-a plăcut pe vreme rece, dar care m-a nemulțumit odată cu venirea verii este deodorantul cu rodie Yves Rocher cu 0% alcool și săruri de aluminiu. Am avut surprize neplăcute din cauza lui într-o zi cu căldură mare, nu a făcut față și s-a terminat tocmai la fix.


Pentru demachierea în călătorii am folosit șervețelele umede Septona, care au fost ok. Am folosit și două pungi de discuri demachiante Maria Lopez, preferatele mele. Am fost curioasă să încerc crema nou-lansată Nivea Care, așa că am primit o mostră în cutia poștală și am pus-o imediat la treabă. Personal, o găsesc fiind aproape identică cu alte creme Nivea, doar că... ceva mai grasă. Nu m-a încântat pelicula uleioasă lăsată pe piele, dar a hidratat bine și nu mi-a cauzat probleme.


Am terminat în sfârșit crema cu SPF 50 Gerocossen! O foloseam de aproape un an zi de zi pentru ten. Găsiți pe blog review cremă Gerocossen SPF 50 (click). Am folosit și o mostră de serum Liftactiv de la Vichy. Mă împac bine cu produsele lor și chiar mi-a plăcut mult.


Tot la terminate se găsește și corectorul Affinitone, care m-a ținut un timp nesperat de mult (aproape 4 luni de folosire zilnică). Găsiți pe blog review corector Maybelline Afinitone (click). Arunc și un burețel pentru fond de ten folosit mult în trecut. Am uitat de el și a cam început să se dezintegreze. Este luat dintr-un magazin de stradă și a costat vreo 3 lei.


Pentru unghii am folosit în disperare tratamentul de uscare rapidă Farmec. E un must-have! E genial pentru uscarea rapidă și mă ajută enorm să nu îmi stric manichiura de fiecare dată. Am folosit și un dizolvant clasic; știu că eram în pană, aveam o urgență și l-am cumpărat pe fugă de la colț. De altfel, nu îl recomand, atacă destul de mult unghiile. Dacă nu aveți probleme, îl puteți folosi cu plăcere, e foarte eficient.


Pam, pam, pam! Cine e hărnicuță, cine? M-am pus pe terminat fonduri de ten vechi, ca să fac loc pentru cele noi. Toate au review-uri pe blog, după cum urmează:


Dacă ar fi să aleg unul singur, acela ar fi CC Cream-ul Max Factor pentru aspectul natural, de zi cu zi. Pe de altă parte, mă gândesc serios să recumpăr fondul de ten Rimmel Stay Matte pentru acoperirea gigantică de care am uneori nevoie.


Și nu în ultimul rând, am trei uleiuri pe care le recomand. În primul rând, uleiul esențial de portocale Solaris e o încântare, garantez! Dacă vrei să îți miroasă toată casa a Crăciun, atunci picură-l peste tot și ai rezolvat. Cel puțin, eu așa am făcut. L-am pus inclusiv în soluția pentru curățat geamuri și parcă am făcut curat mai des. Uleiul de sâmburi de struguri e excelent pentru hidratarea tenului. Intră repede în piele și dimineața e o plăcere să îmi văd pielea hrănită. Dar am uitat de el, a expirat din februarie și a prins un miros ciudat. Așa că îl arunc. Ultimul e uleiul de arbore de ceai Solaris și, pentru că i-a căzut eticheta, trebuie să mă crezi pe cuvânt. Citește cum îl folosesc în articolul dedicat acestui ulei de tea tree Solaris (click).

Și cam ăsta ar fi muntele meu de produse terminate mai și iunie 2015. Aștept cu drag comentariul tău. Kisses! ♡♡♡


Pagini