OOTD: Inapoi la casual

Ultimele outfit-uri de pe blog au fost ceva mi elegante, așa că era momentul să mă întorc puțin la ținutele mele confortabile. Meniul de azi? Pantaloni scurți, tricou, teniși, ceas și o geantă încăpătoare. Mă văd toată vara în ținute de acest fel, mai ales când sunt pe fugă și trebuie să rezolv ceva urgent.


Pantalonii scurți Romwe, în one size, îi văd potriviți pentru S și M, chiar dacă sunt elastici în talie și se închid cu șnur. Cred că dacă aș fi avut câteva kilograme în plus la cele 45 ale mele nu i-aș mai fi putut purta. Îmi place modelul, se așează frumos și nu au nevoie de o atenție deosebită. Au căptușeală pe sub modelul dantelat, altfel nu ar fi putut fi îmbrăcați pe stradă.


Tricoul Sheinside cu model deosebit m-a atras mult când l-am văzut pe site. Arată la fel de bine și în realitate, doar că e puțin rigid. Acel material de la gât este destul de tare și se simte puțin ciudat, însă sentimentul dispare după trecerea orelor, când uit că îl am pe mine. Per total e un tricou alb-negru care merge purtat în multe combinații. La fel, fiind one size îl recomand pentru S sau M, mie îmi este destul de fix în zona bustului.


Ceasul romantic WalkTrendy.com îmi place, dar recunosc că l-am purtat mai mult pe cel de la Zaful.com (l-ai văzut în outfit-ul de aici). În plus, acesta cu aer parizian este ceva mai sensibil și îmi dă senzația că i se va defecta rapid cureaua.



Aștept cu mare drag părerea ta despre acestă ținută!
Kisses! ♡♡♡


Pagini