OOTD: Black in the summer? Hell yeah!


Fiecare outfit postat pe blog este aproape de sufletul meu, dar parcă pe acesta îl simt undeva, aparte. Poate pentru că l-am gândit de multă vreme, pentru că l-am așteptat ca un copil pe Moș Crăciun sau pentru că sunt atât de îndrăgostită de fiecare element în parte. Chiar dacă e vară, nu dau deoparte negrul. Îmi place mult și contrastează frumos cu părul meu ombre.

Ținuta aceasta este pozată de ieri. Am așteptat nerăbdătoare seara, pentru a putea merge în parc. Și am fost așa nerăbdătoare, încât la ora 10:00 dimineața eram deja aranjată din cap până în picioare. Am stat prin casă îmbrăcată așa și mă furișam deseori la oglindă, pentru a mă admira. Coincidență sau nu, am primit două colete în această zi. Și ieși, Loredana, în fustă creion și maieu cu dantelă să îți ridici coletele din fața blocului.

Primul curier, o față cunoscută mie, avea chef de taină. Rău. După clasicele ”Ce mai faci? Dă-mi buletinul”, cu un zâmbet șarmant de bărbat de 30 de ani din seria dinte-gaură-lipsă-pauză, urmează un ”Primești des colete, ce faci cu ele?”. Well, you know, I eat them. Îi spun că sunt bloggeriță. Pauză. E prea mult. ”Adică am un blog...”. Văd o luminare pe chipul lui. Mă întreabă dacă nu cumva sunt prea tânără să fac asta. Facepalm. Îmi iau coletul și fug în casă. Mă grăbesc.

Curierul numărul doi e o altă figură cunoscută. Are cam 25 de ani, e genul care crede că poate cuceri orice mișcă. Are părul dat cu gel. Când mă sună uită de rigori și mă abordează cu ”Bună, Loredana, ești acasă?”. Nu-i problemă, presupun eu că e de la curierat. Spune că ajunge într-un minut. Arunc fusta, iau niște blugi și cobor (pentru că da, curierii care vin la mine sunt destul de leneși și nu ies din mașină). Cum mă apropii de mașină văd o privire care mă analizează din cap până în picioare. Clasicele salutări. Completează fișa de primire, apoi îmi spune ”Dă-mi un autograf aici, frumoaso”. Râd. Nu mă pot abține. Fug în casă cu coletul în brațe. Mai sunt două ore și plecăm spre parc...



De altfel, fustele creion sunt preferatele mele. Iubesc și fustele midi, dar cele conice simt că sunt mai pe inima mea. Dacă adaug și dungi unei fuste conice, atunci obțin o piesă irezistibilă ce va atrage priviri. Multe. Această fustă Zara Simpo Grey mărimea 36 este destul de grosuță și materialul este dublu. Numai bună pentru orice anotimp!


Am încercat să ies din zona mea de confort alegând de pe Kurtmann.ro acest maieu negru cu dantelă Zara (mărimea S), care mă duce cu gândul la un furou. Iubesc rochițele de acest tip, iar maieul arată fenomenal inclusiv cu blugi (crede-mă, l-am purtat tare mult în ultima vreme, chiar și curierul numărul doi a apreciat). Pălăria Zara este o pălărie mare ce accesorizează ușor orice ținută. 

Pantofii cu toc (și ce mai toc, de 11.5cm!) sunt o adevărată provocare și respect femeile ce îi poartă zilnic. Îmi place mult bareta neagră, mereu o găsesc chic și feminină. Mărimea 37 mi-a coincis foarte bine. 


Am lăsat la final geanta, fără de care cred că această ținută nu ar fi fost la fel. Iubeeeesc din toată inima geanta Cleo de pe Adona.ro. Ați mai văzut-o pe blog, în ultima vreme suntem nedespărțite. E genta care poate adăposti tona de lucruri pe care o iau zi de zi cu mine prin oraș. Nu-i așa că arată fabulos?


Aștept cu mare interes părerea ta despre această ținută! Ce element ți-a atras cel mai mult atenția? Tu ce peripeții ai cu curierii? 

Te îmbrățișez cu drag și abia aștept să îți citesc comentariul!♡♡♡



Pagini