InstaLife sau ce viata perfecta am eu pe Instagram

Ultimele două săptămâni au fost destul de pline. Sesiunea e în floare, iar ziua parcă are doar 12 ore.


Îmi place la nebunie Instagram-ul, aşa că sunt destul de activă acolo. Vă invit să mă urmăriţi, contul meu este @loredana_vlaescu. Mai jos vă vorbesc despre fotografiile făcute cam de două săptămâni. Să o luăm cu cea mai veche:


În fotografia de mai sus am vrut să imortalizez un moment cu codiţa mea împletită. Mă pregăteam să plec cu Andrei la un eveniment. Bineînţeles, nu am fost mulţumită de rezultat, aşa că mi-am desfăcut apoi părul, mi-am făcut câteva bucle şi am completat look-ul cu un ruj roşu.




Dar de postarea din lanul de grâu?


Am primit coletul cu hăinuţe Romwe şi am foarte, foarte încântată!


Mi-a sosit şi gentuţa Cleo de la Adona, aşa că m-am gândit să o combin cu sandalele de mai jos şi ochelarii de soare.


A sosit şi comanda mea ApiLand plină cu bunătăţi apicole!


Am postat primul meu clip pe Youtube! Tananana - click aici.


Un #coupleselfie înainte de o nouă şedinţă foto. 


Rezultatele le-aţi văzut aici, în outfit-ul cu kimono-ul Romwe.


Zi de curăţenie! Am trudit cel puţin 4 ore pentru a face casa lună.


Outfit nou pe blog, outfit nou avem! - click aici.


Două mâţe răsfăţate care stau la soare. Şi stau şi la poze.


Noapte bună! Noapte de noapte mă însoţeşte ursuleţul meu pufos, pe care îl am de 6 ani. Ăsta ar trebui să fie un lucru ruşinos sau ceva? Da, da, am 20 de ani şi dorm cu ursul de pluş, so what?


#selfie înainte de un examen important (la care am luat 10, btw).


Am postat pe blog un review apa micelară Gamarde.


#sisters de 20 şi 12 ani.


Zmeură bio, din grădină. Yammmii!


Dacă vreţi să fiţi la curent cu noutăţile mele de pe Instagram, vă aştept pe loredana_vlaescu.

Kisses!

Pagini