OOTD: GO home and watch TV


Nu e o noutate că iubesc blugii, pentru că rareori mă vedeți în rochii/fuste pe blog. Pentru această postare am ales din dulap blugii mei rupți Sheinside, pe care i-am purtat cu minunata camașă albă, asimetrică, de pe Romwe.com. Geanta Adona, modelul Paris, o pereche de bascheți colorați și una de ochelari de soare completează cu succes acest look casual. Dar cel mai interesant accesoriu este fundalul.

                       Fotografii realizate cu aparat foto digital Canon PowerShot SX510


English: I think you know that I love jeans. I don't have a lot of outfits with dresses or skirts on my blog. For today I wanted to wear my ripped jeans from Sheinside with a pretty white blouse from Romwe.com. My bag is from Adona.ro, Paris. Also I wear some colorful sneakers and gold sunglasses. I absolutelly love the background and I hope that you love it too. Don't forget to check my video below and the products links at the end of this post! Kisses!



Nu am uitat nici de această dată să atașez ținutei mele clipul video:



Găsirea acestui fundal pentru poze m-a bucurat teribil, mi se pare un loc extrem de expresiv. Am făcut și eu pe ”fotografa”, iar dacă vreți să vedeți pozele făcute de mine vă sugerez să aruncați un ochi pe articolul lui Andrei.





Aștept cu mare drag părerile voastre despre această postare! Vă ofer tuturor câte o îmbrățișare și vă doresc o săptămână cât mai frumoasă!

Pagini