50% reducere la orice produs de pe Kurtmann

REDUCERI, REDUCERI, REDUCERI! Dumnezeule mare, iubesc reducerile! Cine nu le iubește? Chiar dacă economsim doar câțiva lei tot este mai bine decât nimic, așa că eu mereu le ”vânez”. Când am aflat că pe Kurtmann.ro sunt reduceri de 50% la toate produsele am crezut că visez. O asemenea ofertă nu am mai văzut de secole, așa că trebuie să vă arăt ce am în wishilist.

1.PULOVER ONLY MARGOT WHITE39,95 LEI link AICI


2.CAMASA VERO MODA OPHTA ORANGE - 37,45 LEI link AICI


3.PANTALONI PIMKIE BASIC WHITE - 29,95 LEI, link AICI


4.ROCHIE BERSHKA UNIA WHITE - 32,45 LEI, link AICI


5.ROCHIE ZARA NATE BLUE - 47,97 LEI, link AICI




Această rochiță am găsit-o undeva prezentată și mi s-a părut superbă. Chiar dacă nu sunt aceleași culori, vă puteți da seama cât de frumoasă este. Cum să îi rezist, cum?



Dacă o dați în bară cu mărimile sau produsele primite nu vă sunt pe plac, v-am explicat în acest articol cum se face ușor și rapid retur la Kurtmann. Sunt foarte curioasă dacă voi veți putea rezista tentației. Această reducere de 40% este cea mai mare reducere din ultimul an de pe Kurtmann.

Spor la cumpărături!


Pagini