Nu doar genti, ci si rochii si imbracaminte dama pe Adona.ro

Știți doar că site-ul Adona îmi este unul drag și, în prezent, în colecția mea se regăsesc 3 dintre minunatele genți pe care le găsiți online la prețuri mai mult decât rezonabile. De la stânga la dreapta avem modelele Paris, Chloe și Debbie. Nu-i așa că sunt minunate? Azi am pentru voi o altă veste bună: pe Adona veți găsi și hăinuțe, nu doar genți!



Dacă sunteți la fel de curioși precum am fost eu când am aflat, trebuie să citiți mai jos detaliile. Așadar, de pe www.adona.ro putem cumpăra acum și îmbrăcăminte de damă, iar lista obiectelor vestimentare este destul de variată. În bara de meniu veți găsi două mari categorii:

1.Rochii damă este o categorie care curpinde, la rândul ei, două subcategorii: rochii office și rochii casual. Aici puteți găsi rochii care se încadrează între mărimile 36-42 și e imposibil să nu vă placă cel puțin un model. Varietatea materialelor, a lungimilor, a culorilor sigur vă va ajuta să găsiți rochia care vi se potrivește. Fie că aveți nevoie de rochia perfectă pentru birou sau de una pentru o plimbare în weekend, Adona poate fi site-ul unde să găsiți soluția. 

Mie mi-a atras atenția rochia Malia, pentru că este incredibil de feminină, iar design-ul avantajează foarte multe siluete. Materialul vaporos este perfect pentru sezonul cald, iar eu o văd ca fiind rochia basic, care te scoate din încurcătura: ”Cu ce să mă îmbrac azi?”



2.Îmbrăcăminte - categorie ce cuprinde bluze de damă, sacouri de damă,cămăși, fuste și pantaloni. Aici vă puteți da frâu liber la imaginație, pentru că puteți crea n ținute, n combinații care să atragă priviri. Cu hainele Adona puteți fi în trend în orice moment, cu un buget redus. Sunt multe produse care mi-au atras atenția din aceste subcategorii, însă dacă ar fi să rămânem pe  linia feminintății, cu siguranță că nu trebuie să neglijăm bluzița de mai jos. Este fără dubii M-I-N-U-N-A-T-Ă! Feminină, o asemenea bluză roz pudrat va oferi mereu un aer aparte ținutei, fie că o vom purta cu pantaloni sau fustă.



Trebuie să punctez faptul că Adona are servicii impecabile de curierat, iar produsele pot ajunge chair a doua zi. La comenzi de peste 200lei transportul este gratuit, iar personalul este foarte prietenos și mereu disponibil să vă ajute. Ofertele nu se lasă așteptate prea mult, așa că vă recomand să aruncați un ochi chiar acum pe site.

Ce părere aveți despre noile produse Adona?

Pagini