Ie românească sau bluză brodată de pe Sheinside?


Zilele trecute am am fost la Straja. Am profitat de vremea superbă, de peisajul de vis şi de atmosfera minunată pentru a face câteva fotografii. De ceva vreme primisem un nou colet SHEINSIDE, unde piesa de rezistenţă era această bluză superbă. Am tot căutat momentul potrivit să o port, dar din cauza frigului nu am putut. Am reuşit să o pun în valoare în această zi şi nu puţine au fost laudele primite.

Deşi pare o ie românească, materialul este diferit, aducând mai mult spre un chiffon uşor de purtat, dar care se cocoloşeşte destul de uşor. Îmi doream de mult o bluză cu model de ie, aşa că aceasta este pe gustul meu.




Mâneca este mai degrabă trei sferturi decât lungă, iar bluza arată superb atât băgată în pantaloni, cât şi peste, aşa cum am purtat-o şi eu.




Apricot Long Sleeve Embroidered Loose Blouse: 



Şi, ca un mic bonus, vă arăt şi fotografia de mai jos. :)


Vă place această bluză? Aţi cumpăra-o? Eu una sunt îndrăgostită de ea şi cu siguranţă merită fiecare bănuţ.

Pagini