Alegem dulap usi glisante pentru casuta noastra

Dintotdeauna mi-am dorit să am căsuţa mea. Eu şi Andrei plănuim asta de mult timp, poate chiar din prima perioadă în care ne-am cunoscut. A fost şi este acel sentiment de a avea locul tău, unde să te retragi seară de seară şi să meştereşti orice vrei, în orice încăpere. Nu o căsuţă mare, doar atât cât e nevoie. Vrem doar să nu fie în oraş, departe de agitaţie şi de aerul greu de respirat. Vrem o curte frumoasă şi o grădină în care să putem planta câteva răsaduri cu legume din care să facem conserve şi mâncăruri delicioase.

În ceea ce priveşte interiorul căsuţei, vrem să mergem pe aceeaşi idee de simplitate. Nimic pompos, nimic exagerat de scump sau de pretenţios. În final, nu contează cât a costat canapeaua, biroul sau patul. Contează ca la final de zi să fim împreună, să preparăm împreună o mâncărică sănătoasă, să bem un ceai de muşeţel cu miere sau o limonadă cu ghimbir. Contează acele 40 de minute în care ne uităm împreună la un serial nou de groază, doar aşa, pentru că acest tip de serial e singurul care nu mă face se adorm. Şi nu contează cât a costat laptopul sau televizorul de pe care apăsăm play.

Totuşi, oricât de mic ar fi spaţiul în căsuţa noastră, trebuie să recunosc că îmi doresc dulapuri măricele pentru hainele mele. Pentru că am destule. Prea multe, ar spune Andrei. Cred că cea mai bună decizie pe care o putem lua este să cumpărăm un dulap usi glisante pentru dormitor. Acest tip de dulap este cea mai bună decizie, căci este încăpător şi ne scuteşte de o grijă în plus: deschiderea uşilor. Dintotdeauna am iubit uşile glisante, căci se deschid uşor şi ne ajută să facem economie de spaţiu. În plus, un astfel de dulap cu uşi glisante oferă un aer aparte, o eleganţă pe care eu una mi-o doresc în dormitor. 


Un asemenea dulap este perfect pentru toate hainele mele. Şi pentru ale lui Andrei, bineînţeles... aşa, câteva sertare! Pe site-ul vanzarimobilier.ro am găsit o multime de variante de dulapuri cu uşi glisante, de diverse culori şi mărimi. În acest fel putem asorta un astfel de dulap cu restul dormitorului. Este momentul să uităm de clasicele şifoniere şi să adoptăm o soluţie modernă de păstrare a hainelor. Chiar şi în spaţii înguste putem monta un astfel de dulap usi glisante, această variantă fiind perfectă pentru casele sau apartamentele unde spaţiul reprezintă o problemă.

O căsuţă echipată cu astfel de dulapuri cu uşi glisante este, fără îndoială, o căsuţă primitoare şi aranjată cu bun gust. Visez acum cu ochii deschişi la momentul cumpărăturilor, la alegerile finale în ceea ce priveşte casa noastră. Încă nu ştiu cum va arăta dormitorul, cum voi amenaja baia sau livingul, dar un lucru e cert: fără îndoială vom alege dulapuri care se închid cu uşi glisante. Căsuţa noastră poate că nu va fi cea mai scumpă, cea mai extravagantă, dar pentru noi va fi perfectă. Va fi locul pe care îl vom numi ACASĂ şi este bine de ştiut faptul că nicăieri nu este mai bine decât în confortul propriului cămin, alături de FAMILIE.


Pagini