Iubitule, în vacanţă mai mergem şi noi?

   Unde mergem în vacanţă? Am stabilit bugetul? Ce luăm cu noi în bagaj? Cu ce călătorim? Când vom... 


   Vă par cunoscute aceste întrebări? Nu-i aşa că s-au regăsit şi pe buzele voastre măcar o dată în viaţă? Poate le-aţi rostit chiar de curând, având în vedere faptul că ne aflăm în plin sezon estival. Şi pe bună dreptate, o vacanţă e binevenită oricând. Nimeni nu ar spune nu în faţa unei săptămâni totale de relaxare, fără griji, probleme, gânduri... Avem nevoie de o vacanţă măcar o dată pe an, oriunde ar fi ea şi oricât ar dura.
  Când închid ochii mă visez pe o plajă superbă din Grecia, unde apa e albastră ca cerul, iar nisipul îmi atinge picioarele sfios. Vreau în Grecia, vreau să fac plajă şi să savurez mâncărurile locale delicioase. Propun să lăsăm soarele să ne atingă suav pielea, iar briza mării să ne alerge prin păr, făcându-l să arate mai romantic şi mai atrăgător decât după orice programare la coafor. Plaja miroase a libertate, doar eu cred asta?
  Visez. Clipesc, iar acum sunt în oraşul iubirii. Un turn uriaş e în faţa mea. Nu îl poţi confunda, e unic în lume, iar eu încă nu am ajuns la el. Nu-i aşa că-i minunat? Cum să nu îţi doreşti să vizitezi măcar o dată în viaţă Parisul, când vraja lui te cuprinde din poze? Cred că în Franţa orice poveste de dragoste poate avea un nou început sau, de ce nu, o continuare de vis.
   Nu aş spune nu nici unei vacanţe în frumoasa şi bătrâna Londra, unde eleganţa şi rafinamentul se simt ca acasă. Când mă gândesc la Anglia în vin în minte sute de imagini frânte: muzeu de ceară, ceas, palat, parlament, muzeu, catedrale...
   Şi totuşi, ce ziceţi de Alpi? Nu sunt mare fană a iernii, dar Alpii sunt minunaţi, au o poveste impresionantă şi transmit 1000 de gânduri, doar printr-un fulg care îţi cade, rătăcit, pe nasul roşu şi înfrigurat. Alpii îşi spun într-un mod sublim istoria vieţii, iar măreţia lor se poate observa încă din prima clipă.




   Locul vacanţei se poate alege uşor, fiecare fiind unic. Aş fi fericită chiar şi doar o zi în oricare loc dintre cele menţionate mai sus, căci am o nevoie cumplită de vacanţă.
   Problema supremă atunci când programăm concediul o reprezintă însă bagajul, căci, dacă mergem cu avionul, trebuie să ne încadrăm în anumite norme. Bagajul trebuie să aibă atâtea kilograme, aşa că trebuie să avem grijă la conţinut. Şi, cum bagajul femeilor se umple primul, e normal să îl folosim pe cel al partenerului pentru a completa lista cu lucrurile esenţiale, nu?
   Bagajul meu, în general, se umple cu haine şi atât. Bagajul lui trebuie să-i cuprindă lucrurile, dar şi toate gadgeturile necesare în vacanţă. 

   În general, din bagajul de călătorie nu pot să lipsească smartphon-urile (click aici). Oricât de mult ne-am dori să ne rupem de tot, nu putem să ne lipsim de telefoane. Cu atât mai mult că sunt "inteligente", căci putem naviga pe internet şi găsi informaţii utile pentru locul respectiv. De exemplu, putem folosi aplicaţii pentru a nu ne rătăci sau pentru a descoperi localuri unde să mergem.
   Tot cu telefonul mobil putem face poze mai reuşite sau nu, în funcţie de capacităţile lui. Dacă doriţi o gamă largă de smartphonuri, găsiţi pe site-ul stradaIT.ro. Dacă aveţi nevoie de un telefon nou, cu siguranţă că alegerea va fi puţin dificilă. Ofertele simt numeroase, preţurile sunt accesibile, aşa că vă puteţi "pierde" rapid printre produse. În funcţie de producător, memorie, rezoluţie etc puteţi opta pentru varianta ideală pentru voi. Vă asigur că aveţi nevoie de un smartphone în călătorii, căci este practic şi util.


   Prietenul meu consideră şi tableta ca fiind un gadget esenţial pentru vacanţă. Nu ocupă mult loc în bagaj, dar este ideală pentru zborurile lungi cu avionul. Puteţi lua pe tabletă jocuri, aplicaţii (de exemplu integrame, eu sunt mare fană), dar puteţi descărca pe tabletă chiar şi cărţi. Este mult mai lejer astfel să citiţi în vacanţă, căci nu trebuie să transportaţi cărţi grele în bagaj. Şi eu sunt în căutarea unei tablete, aşa că vă spun şi vouă să aruncaţi un ochi către produsele stradaIT, s-ar putea să vă placă ceva (click aici). Prietenul meu are Nexus 7 (click aici) şi, credeţi-mă, merită fiecare bănuţ. M-a suprins foarte mult preţul mic pe care îl are pe stradaIT, nu pot decât să vă recomand calitatea ei, dar şi preţul foarte bun de pe site.


   Şi dacă sunteţi dependenţi de laptop, ştiu eu, dacă aveţi un serviciu unde poate să apară mereu un proiect rapid de făcut, atunci da, trebuie să includeţi în bagaj şi acest gadget. Ofertele stradaIT sunt numeroase, aşa că, dacă sunteţi în căutare de un laptop nou, puteţi găsi unul potrivit nevoilor voastre fără probleme.


   De ce e oare atât de greu de făcut un bagaj de călătorie? Cu puţină răbdare se rezolvă toate, dar trebuie mare atenţie, ca să nu uitaţi ceva. Eu mă asigur că iau cu mine smartphonul şi tableta, fiind pentru noi gadgeturile esenţiale pentru vacanţă. Bineînţeles, luăm şi aparatul foto, dar asta este deja altă poveste. 

   Planul pentru alegerea gadgeturilor necesare în vacanţă l-am făcut, mai rămâne doar să alegem destinaţia. Cu siguranţă va fi minunată, oriunde ar fi ea.

   Unde aţi petrecut ultima vacanţă?  Veţi pleca în curând în călătorie? Ce gadgeturi luaţi de obicei cu voi?

Pagini