Noua gamă Apidermin, lejeră sau nu pentru un ten mixt?

După cum ştiţi, am primit acum ceva timp spre testare noua gamă pentru ten mixt şi gras, Apidermin Lejer.


1. Demachiantul


   Este un demachiant-cremă mulţumitor, care curăţă bine machiajul feţei sau cel al ochilor.Mie nu îmi plac demachiantele cremă pentru ochi, dar nu m-a usturat deloc, ceea ce mi se întâmplă des de la alte demachiante. Dacă vă plac demachiantele-cremă pentru ochi şi faţă cu siguranţă nu veţi fi dezamăgite.

   2. Lotiunea tonică


   Eu de când mi-am făcut în casă loţiunea tonică despre care v-am vorbit, care mă mulţumeşte pe deplin, nu am mai cumpărat şi folosit nimic din comerţ. Totuşi, am testat-o pe aceasta şi am fost plăcut surprinsă. Este uşoară, deloc iritantă şi nu are alcool (update: la o analiză mai atentă a listei, am observat phenoxyetano).
   Consider că este o loţiune tonică bună pentru orice tip de ten, pentru că nu usucă deloc. Recomand cu drag !

   3. Cremă de noapte



   Această cremă este extrem de hidratantă şi acţionează de minune pe timpul nopţii. E destul de grasă, de aceea pentru un ten gras s-ar putea să nu fie pea lejeră noaptea. Mie mi-a plăcut însă efectul lăsat pe ten dimineaţa, când pielea e moale şi catifelată.
   Cred ca cele dintre voi cu ten uscat v-ar plăcea cu siguranţă aceasta cremă de noapte.

   4. Cremă de zi


   Această cremă de zi este dezamăgirea mea. Este extrem de grasă, consistenţa ei fiind destul de spumoasă. Nu vreau sa exagerez, dar am simţit că parcă e mai grasă chiar şi decât crema de noapte.
   Am purtat-o cateva zile înnorate, căci are SPF doar 15. Nu ştiu ce să mă fac cu ea, doar ca nu mi s-a părut prea lejeră şi nu o recomand tenurilor mixte sau grase.

   Acestea fiind spuse, recomand demachiantul şi tonicul Apidermin Lejer, dar cremele mi s-au parut prea grase pentru mine, în special cea de zi. 
   Dacă şi voi le-aţi încercat, aştept părerile voastre. :) 

Pagini