NOTD: Metallic COLORAMA de la Maybelline

   Zilele astea nu am fost deloc cuminte. Am intrat in DM dupa dischete demachiante si am plecat cu o oja laudata. Ojele Colorama erau la reducere, la doar 6 lei, asa ca am ales repede o culoare, am ascuns-o, ca sa nu ma vada Andrei si la casa de marcat nu am putut decat sa-i savurez fata amuzata si vorbele printre dinti: ,,Nu mai zic nimic..."
I regret nothing !

   Oja este un gri-verzui-albastrui metalizat care m-a cucerit. Aplicatorul nu e cel mai usor de folosit, dar ma descurc. Nuanta e 242.


   Pe unghii arata astfel:





   Nu imi vine sa cred ca in sfarsit mi-au crescut si mie unghiile si ca va pot arata un NOTD decent.


   O sa revin cu update in ceea ce priveste rezistenta, dar am auzit numai cuvinte de lauda si ma bate gandul sa mai dau o fuga singurica, sa analizez si celelalte nuante.

   Voua va place? 

Pagini