M-a platit Daedalus pentru sondajele completate?



   Acum ceva timp incepusem sa-mi fac cont pe toate ste-urile posibile cu sondaje. Dupa ce am obtinut pe iVox un cupon cu care am redus pretul telefonului meu de le Emag, m-am orientat catre site-uri care platesc cu bani si nu cu vouchere. Unul dintre ele a fost Daedalus, unde am completat sondaje de aproximativ 6 luni. Nu pe toate, unele au expirat fara sa fi apucat sa completez, iar pentru unele nu m-am potrivit profilului si am primit cateva puncte amarate.
   Ideea e urmatoarea: primesti pe mail sondaje la care tu raspunzi si primesti puncte. La 1000 de puncte, adica 10euro poti retrage suma. Poti astepta sa se stranga mai mult si retrage dupa, dar eu nu am avut rabdare.
   Cum spuneam, in cam 6 luni am strans banii, dar daca eram mai vigilenta, as fi putut cam in 4-5.

   Am fost platita?
  
   DA, iar dovada e mai jos:



   Am primit banii asa cum mi-a fost comunicat pe email. Putini cum sunt, sunt niste banuti pe care nu i-as fi avut daca nu completam cateva chestionare. Puteti sa va inscrieti si voi! 

   Multa bafta ! :)
                                             

Pagini