Am visuri mari. Şi muncesc pentru ele.


Am visuri mari. Şi muncesc pentru ele.

   Da, poate că sunt mică, având în vedere că mai am puţin până să trec pragul de 20. Îmi place totuşi să cred am făcut mai multe decât mulţi aflaţi la vârsta mea şi că am început de mult să-mi construiesc viitorul. Avantajul meu e că dacă nu voi reuşi in ceea ce îmi propun, nu mă voi lasă demoralizată şi în mod clar voi continua şi voi încerca până când voi ajunge "acolo". Şi nu faptul că voi fi "acolo" va fi măreţ, ci faptul că am parcurs un drum minunat, din care voi învăţa atâtea.


    Acum 95 de ani nu existam, că să nu mai spun că în anul 1995 abia mă năşteam. Însă acum 95 de ani se puneau bazele unui vis. Un vis măreţ, visul lui Isaac Carosso, care avea să schimbe total ideea despre alimentaţia sănătoasă mulţi ani mai târziu. Isaac Carosso nu a fost doar un tată iubitor, deşi a dovedit cu vârf şi îndesat asta. Având un băieţel, Daniel, a început să conştientizeze mult mai mult ce înseamnă o alimentaţie sănătoasă şi ce înseamnă să iubeşti atât de mult o fiinţă care este parte din ţine, încât să îţi doreşti să o protejezi mereu şi să îi oferi doar ce este mai bun. Pentru Isaac, binele fiului său a devenit o prioritate.


 Este bine cunoscut efectul de antibiotic natural al iautului şi beneficiile uimitoare asupra sănătăţii noastre. Bacteriile lactice din iaurt au efecte vindecătoare asupra problemelor de sănătate, în special pentru problemele aparatului digestiv. Iar cum micuţii sunt şi mai expuşi la astfel de probleme, porţia zilnică de iaurt trebuie să devină obligatorie.

   În urma unor studii, Isaac Carosso se hotărăşte să producă iaurt cu bacteriile lactice tămăduitoare, de la Institutul Pasteur. Iaurturile lui se vindeau în farmacii şi erau recomandate de doctori bolnavilor, fiindu-le de un real ajutor în diverse afecţiuni. Cu toate acestea, iaurturile aveau nevoie de un nume, iar dragostea pentru fiul său, Daniel, l-a făcut pe visătorul nostru să îşi numească iaurturile după numele băieţelului. Astfel, în spaniolă Daniel se traducea cu "Danon", apărând azi celebrul nume DANONE.


   Dacă Isaac Carosso nu ar fi visat să-i poată oferi fiului său şi tuturor copiilor din lume un produs natural, de calitate la mesele de zi cu zi, azi nu am fi mâncat niciodată iaurt la această calitate. Iaurtul conţine nutrienţi esenţiali pentru organism, având în acelaşi timp un conţinut scăzut de calorii. Asta îl face să fie cel mai bun prieten pentru acelea dintre noi care suntem atente la ceea ce mâncăm, în vederea eliminării câtorva kilograme.

   Laptele este o sursă formidabilă de calciu, esenţial pentru dinţi, oase, activitatea musculară şi nervoasă, dar şi pentru sistemul digestiv. Pentru copii, iaurtul e un ajutor de nădejde, mai ales că varietatea aromelor îi va face cu siguranţă să mănânce linguriţă după linguriţă.

   
  Am aflat din graficul de mai sus că, în ultimii 45 de ani de ani, în România s-au investit peste 300 de milioane de RON pentru ca noi să mâncăm mereu iaurturi Danone proaspete. Nici măcar nu am idee cam cât înseamnă asta, doar că e un lucru uimitor şi mă bucur că visul unui om simplu a ajuns până aici.

   Un om simplu, Isaac Carosso, şi-a dorit ca fiul lui să trăiască sănătos, şi-a dorit că toţi copiii din lume să nu sufere de nicio afecţiune şi să ajute cât de puţin. Datorită lui, milioane de iaurturi sunt consumate azi în România.

   El a avut visuri mari. Şi a muncit pentru ele.


Pagini