Fericirea saptamanii mele in poze (V)



   Bine ati revenit la un nou articol din aceasta categorie !

   ♥  Joi, 15.05 am primit spre testare de la Sageco-Concept peria Tangle Teezer, care este atat de laudata in blogosfera. Veti vedea si reviewul meu curand.


   ♥ Vineri, 16.05 am avut ceva timp liber si am citit o povestioara mica scrisa de Agatha Christie. Pur si simplu ador sa citesc de pe eBook, imaginea e clara, fara reflexii, nu ma dor ochii: e o adevarata incantare.


   Sambata, 17.05 am petrecut-o cu sora mea. 


   ♥  Duminica, 18.05 l-am intalnit pe motanelul asta scump si i-am dat o portie buna de magaiala. Nu-i asa ca si voua v-ar veni sa-l flocositi?


   ♥   Luni, 19.05 am primit in sfarsit premiul pentru articolul meu  castigat la concursul Danei Rogoz. Premiul este consistent si chiar azi am dat drumului un giveaway. 


  ♥  Marti, 20.05 am avut ceva timp liber si am facut curat in laptop. Nu vreti sa stiti cum arata inainte, pentru ca pur si simplu nu mai aveam niciun loc liber pe desktop. Si cum face o fata curat in laptop? Strange toate folderele si le pune in unul singur...


    ♥  Miercuri, 21.05 am pregatit o friptura cu garnitura de grau si rosi. Este delicios acest mix si constituie o masa buna mai ales daca sunteti la regim.


   Dragii mei, in incheiere tin neaparat sa mentionez cateva cuvinte. Multi mi-ati spus ca am avut o saptamana minunata, doar cu lucruri frumoase, dar nu este mereu asa. Aceasta rubrica puncteaza doar lucrurile care m-au bucurat si care m-au facut sa zambesc, caci eu cred ca e bine sa ni le amintim pe acestea si sa le dam uitarii pe cele rele. E normal sa avem si zile rele, suntem oameni cu totii si nu trebuie sa ne ascundem in fata unei masti care sa ne arate perfecti. Plangem, ne enervam, dar nu trebuie sa ramanem astfel. Sunt momente frumoase, lucruri marunte care ne fac sa ne simtim mai bine si trebuie sa le observam. Acesta este scopul articolelor mele din categoria "Fericirea saptamanii mele in poze", incerc sa va fac sa intelegeti ca orice gest mic ne poate face fericiti. Aceasta este a 5-a saptamana si ma bucura enorm acest proiect.

   Va imbratisez cu drag, ca de fiecare data.

Pagini