Scrub si unt de corp Thai Spa, rasfatul meu saptamanal.

 Buna, dragile mele !


   Va spuneam ca va urma sa incerc aceste doua produse. Am ramas insa putin in urma si am decis sa fac neaparat acest review, caci altfel vor aparea in terminate cat de curand.
    Asadar, cele doua produse sunt un scrub de corp si un unt de corp, ambele cu Shea.


    Exfoliantul pentru corp  e de departe preferatul meu.


   Descrierea de pe spate spune astfel:



   Pot sa comfirm ca acele granule sunt de sare, caci atunci cand l-am desfacut prima oara avea o folie de protectie incapatanata, iar apeland la dintisori pentru deschidere, am simtit gustul sarat.
 

   Mirosul celor doua produse este acelasi. Fiind cu unt de shea(sau cel putin, asa ar trebui), se simte puternic mirosul acela specific, care mie-mi aminteste de cocos si vanilie.
   Exfoliantul isi face foarte bine treaba, deoarece particulele acelea abrazive se simt pe piele si indepateaza pielea moarta. As putea spune ca are un grad de abrazivitate mediu. Nu este nici foarte fin si delicat, dar nici nu zgarie pielea, asa cum simteam cand imi faceam eu scrub in casa cu zahar. Asadar, daca va place ca scrubul sa fie puternic, s-ar putea sa nu fie chiar pe placul vostru.
   Eu il aplic sub dus pe pielea umeda, masand pana ce simt ca pielea este exfoliata si fina. Eu recomand folosirea unui exfoliant o data pe saptamana, veti remarca diferente majore in ceea ce priveste pielea(ca sa nu mai vorbesc de celulita !).
   
   Ingrediente:


      Ingredientele nu sunt cele mai prietenoase la aceste produse, dar nici nu ma asteptam, pentru ca nu sunt naturiste.

   Daca sunteti in lipsa de timp, sau daca pur si simplu sunteti mai comode, acest produs este ideal. Mie mi-a placut mult, dar nu cred ca-l voi recumpara, pentru ca sunt adepta scruburilor facute in casa.

   Untul de corp a intregit efectele scrubului.


   Nu am folosit foarte mult, pentru ca am incercat sa-l termin intai pe cel cu masline si avocado de la aceeasi firma. Ambele mi s-au parut la fel de buna, caci au au hidratat bine pielea, lasand-o moale si catifelata.
   Textura sa este intre lejer si cremos, intrand repede in piele.


   Descrierea:


       Ingrediente:


   In ciuda listei de ingrediente care pe alocuri nu ma incanta, pot spune ca mi-a placut acest produs. Pielea mea s-a bucurat de fiecare data cand l-am folosit. Trebuie neaparat sa mentionez ca mirosul persista pana a doua zi si nu exagerez deloc ! Seara, dupa dus il aplicam, apoi a doua zi, seara, cand urma sa reintru in dus, pielea mea inca mai avea mirosul. 

   
   Concluzionand, a fost o placere sa incerc aceste produse si vi le recomand. Stiu sigur ca se gaseau in Real si Auchan, cu pretul de aproximativ 12lei fiecare.

   Voua ce exfoliant de corp va place? Folositi unt de corp ? 

   Pupicei,
   Lore.

Pagini