Fericirea saptamanii mele in poze.(II)

 
   Prima postare din categoria "Fericirea saptamanii mele in poze" a fost saptamana trecuta si ma bucura faptul ca v-a starnit interesul si ca ati primit cu caldura aceasta idee.
   Asadar, azi e miercuri, asa ca saptamana a trecut si este cazut sa postez din nou.

   Joi, 24.04 am avut mai mult timp la dispozitie seara, asa ca am mai muncit la cateva articole, dar si la aspectul general al blogului. Avand in vedere ca totul este facut cu dragoste si pasiune, clar a fost un moment care m-a facut fericita.



   Vineri, 25.04 a fost ziua de relaxare mult-asteptata. Mi-am facut masca de par, de fata, scrub si o baie fierbinte. "Martora" imi sta oglinda aburita, pe care am desenat o fetisoara happy.


   Sambata, 26.04 nu m-am simtit prea bine, asa ca nu am putut manca mare lucru. Am savurat insa o salata cu de toate, asa cum imi place: salata verde, ceapa verde, rosii, castravete, masline, ridichi si oregano. Gustos si sanatos !

   Duminica, 27.04 am descoperit o ciocolata taaaare buna ! Totusi, ceea ce m-a amuzat a fost descrierea, un text destul de ambiguu: "Ciocolata cremoasa lapte si cu alba cu cereale crocante"... Sunt eu ciudata si nu inteleg, sau e doar o greseala amuzanta?

  ♥  Luni, 28.09 am remarcat ca au inmugurit crengutele de brad pe care le tin de ceva vreme in apa. Ador sa am mereu flori in casa, iar acesti mugurasi chiar m-au facut sa zambesc.


   ♥ Marti, 29.04 a fost ziua mea, implinind 19 anisori. Am petrecut o zi tare frumoasa, am primit cadouri, atentie si dragoste si va multumesc inca o data pentru mesajele frumoase! Totusi, cu o zi inainte, lalelele din locul pe unde trec zilnic dimineata fusesera adormite, cu clopoteii in jos, iar fix in ziua mea s-au ridicat,parca dorind sa-mi transmita si ele ceva. Iubind florile, asta m-a bucurat foarte tare, chiar daca e o simpla coincidenta neinsemnata! 



   ♥ Miercuri, 30.04 mi-am parfumat casa cu miros de liliac si am gasit in sfarsit oja in nuanta de rosu pe care o voiam! Tin neaparat sa v-o arat, chiar daca manichiura mea lasa de dorit.


   Asadar, am avut o saptamana destulde usoara si de relaxanta. Ne revedem categoric si duminica viitoare, pentru un nou articol "Fericirea saptamanii mele in poze".

   Va imbratisez cu drag, ca de fiecare data si astept parerile voastre
   P.S.  Iar daca stiti un parfum care miroase destul de fidel a liliac, va implor sa-mi spuneti.


Pagini