Eveniment lansare The One, Oriflame.

Buna, dragile mele !




   Joia trecuta am luat parte la evenimentul Oriflame pentru lansarea produselor The One din Craiova. Am fost sceptica in momentul in care am vazut invitatia pe facebook, dar eram curioasa de noile produse The One, asa ca am mers. Tin sa mentionez ca nu sunt consultant Oriflame.
   Evenimentul a avut loc la restaurant Minerva si desi ajunsesem cu 15 minute mai devreme, am fost suprinsa sa vad sala aproape plina.


   Pe fiecare scaun se afla noul catalog Oriflame si doua mostre de parfumuri: My Red si Lady Avebury.


   Cea care a "purtat cuvantul" a fost Janina Panait si in ciuda emotiilor, a reusit sa destinda atmosfera si sa ne bucure cu prezenta ei.


   Oana Dinculescu, make-up artist Oriflame ne-a lamurit in totalitate in privinta produselor The One si a raspuns intrebarilor noastre. Printre altele, Oana nu a recomandat fondul de ten din gama de zi cu zi persoanelor cu tenul gras, lucru util de stiut. De asemenea, am aflat ca rimelul nou-lansat alungeste foarte frumos genele si m-a facut astfel tare curioasa de efectele sale.


   In continuare cateva fete dragute au prezentat haine realizate de designerul Adina Constantinescu, fiind machiate de Suzana Hirzoiu, o bloggerita cu CrazyStuff pe care eu o stiam de ceva vreme. Fetele aveau un produs Oriflame in mana, urmand ca apoi sa extraga din urna cu biletele completate de noi un nume caruia sa-i daruiasca respectivul cadou.


   Marina Vlad a cantat foarte frumos si in ciuda problemelor tehnice, a reusit sa isi pastreze calmul si zambetul pe buze.

   Cadourile au continuat insa, Remus Florian, membru Oriflame a daruit parfumuri sau cosmetice fetelor care au raspuns corect la intrebarile lui despre Oriflame.


   Cea mai frumoasa surpriza a fost insa prezenta Getei Voinea.


    In timp ce ea ne-a povestit cum a inceput sa lucreze la Oriflame si cum si-a pus bazele afacerii ei cu banii castigati fiind consultant, doi cursanti de-ai ei ne-au incantat, realizand coafuri interesante. Am cateva filmulete in care vreau doar sa o ascultati pe Geta, caci ne ofera sfaturi pretioase:

                                                 
         
                                                 

   Am aflat de la Geta ca nu trebuie sa renuntam la visurile noastre, ca trebuie sa profitam de orice sansa si sa ne inconjuram de oameni de calitate, de la care avem ce invata.
   Daca sunteti curioase, asa a aratat la final coafura domnisoarei blonde din prim-plan:

  
   Apoi, am avut placerea sa o ascultam pe Luminita Mirescu, persoana numarul 1 din Romania in ceea ce priveste persoanele inscrise la Oriflame. Povestea ei o gasiti pe google si am fost profund emotionata si motivata dupa ce am aflat secretul reusitei ei: perseverenta.


    Mi-a placut la nebunie intreaga experienta. Am ramas cu multe povesti frumoase si utile si chiar daca nu sunt consultant Oriflame si partea cu dezvoltarea afacerii nu m-a atras atat de tare, am fost profund impresionata de acesti oameni frumosi care ne-au dat inspiratie.
   
   Voi ati participat la un astfel de eveniment? Ce parere aveti despre produsele The One?

   

Pagini