DIY: Cum mi-am reorganizat colectia de make-up.

Buna, dragile mele ! 



   Va aratam aici cum am facut o cutiuta pentru organizarea produselor. Nu am ramas insa foarte multumita, asa ca, bineinteles, am luat-o de la 0 si m-am reapucat de treaba.

   Primul proiect:

   Pentru inceput, aveti nevoie de o cutie cu lungimea mai mare decat latimea, foareca, scotch si hartie pentru impachetat(eu am ales o revista).



   Am taiat marginile cutiei, care o ,,acopereau" si le-am transormat in obstacole. Aceste despartitoare trebuie sa nu fie nici mai mari, dar nici mai mici decat latimea cutiei, pentru a sta fixe.


   Am invelit cutia in hartia aleasa.


   La fel am procedat si cu despartitoarele.


   Am lipit cu scotch despartitoarele, pentru a nu se misca de la locul lor.

 
   Ar trebui sa arate asa:

 
   Eu am pus in fiecare compartiment creat produsele mele. In dreapa sunt blushuri, pudre, iar in stanga paletele mici de farduri si mono-urile.


   Al doilea proiect:

   Am creat alte doua organizatoare de produse, dintr-o cutie de ciocolata si una de crema de galbenele.


   Le-am invelit si pe ele in foi de reviste colorate.


   Am avut grija sa indoi bine capetele, pentru ca suportul sa stea drept pe o suprafata dreapta.


    Intr-un final arata astfel:



   Am pus in stanga rimelurile si creioanele de ochi, iar in dreapta luciurile mele de buze si cateva rujuri.


 

   Dupa ,,mutare", colectia mea de make-up arata astfel:


   Mie imi place mult organizarea de acum si pastrez lucrurile mereu ordonate.
                                   

   Sunt tare curioasa sa aflu parerile voastre si, daca faceti si voi, sa imi aratati.

   Pupicei,
   Lore.

Pagini