Ma inscriu la Spring SuperBlog 2014 !

Buna, tuturor !


   Aceasta postare nu este una obisnuita, dar imi doresc mult sa fac acest lucru.
   Vreau sa mentionez ca prin acest articol ma voi inscrie la competitia SpringBlog 2014. Acest concurs dureaza aproximativ o luna si consta intr-o intrecere de articole minunate create de bloggeri din toata tara.


   Desi sunt la inceput de blog si stiti ca am facut in mare articole de beauty, am strecurat ici-colo si cate un articol mai ,,altfel", pe care le puteti citi in categoria ,,Out of beauty corner" din bara de meniu. Imi place la nebunie sa scriu articole de tot felul si zic ca am o sansa mititica sa fructific aceasta pasune in acest concurs.
   Temele se dau in fiecare marti, joi, sambata si duminica, urmand ca cele mai bune articole sa fie premiate de catre sponsori.
    Deja s-au dat primele 3 teme, asa ca eu am ramas putin in urma, nefiind hotarata daca sa ma inscriu sau nu.
    Nu garantez ca voi aborda fiecare provocare, dar sper sa reusesc sa compun postari interesante macar la jumatate dintre ele. Unele probe vor fi amuzante, asa ca sunteti invitatii mei sa imi urmariti articolele in continuare.
   Puteti citi regulamentulsi va invit sa va inscrieti, daca aveti blog.

   Urati-mi bafta ! 
   Lore.

Pagini