Favoritele lunii februarie.

Buna, dragile mele !


   In primul rand, vreau sa va urez ,,La multi ani !" cu ocazia zilei de 1 Martie. Sa aveti o primavara minunata si imi doresc sincer sa vi se indeplineasca toate dorintele.

   Luna februarie a fost asa de scurta, ca nici nu am simtit cand a trecut. Totusi, am cateva favorite de mentionat.

   Poza de grup:


   
   Astfel, sub dus am adorat sa folosesc:

  1. Gel de dus Yves Rocher cu rodie. E minunat, ca toate gelurile lor incercate de mine pana acum.
  2. Scrub de corp ThaiSpa cu unt de shea. Va urma un review detaliat despre acest produs, de care m-am indragostit inca de la prima folosire.
  3. Sapun Mr. Punch LUSH. E atat de minunat, incat ma intristeaza groaznic faptul ca se termina. 
   Pentru hidratare am folosit cu drag:
  1.    Balsam de buze cu ciocolata si portocale Yves Rocher. Este o minune: miroase demential si hidrateaza extrem de bine.
  2.   Crema pentru calcaie cu salvie Cosmetic Plant. Exceptand mirosul mai putin placut pentru mine, lasa picioarele exact ca ale unui bebelus.
  3.    Balsamul pentru sani Biola Cosmetica- un produs excelent. 
  4.    Crema de zi hidratanta cu musetel Cosmetic Plant. Este o baza buna pentru machiaj si hidrateaza bine tenul. Cred ca ii voi face un review, dar pe scurt, imi place mult.

   La capitol machiaj am avut o luna destul de simpla, dar am folosit in exces:

  1. Kitul pentru sprancene de la Depozitul de Farduri. Imi place tare mult si ma descurc foarte usor cu el. Mi-ar fi placut sa aiba o culoare mai deschisa, pentru finisare, dar il ador oricum.
  2. CC Cream Max Factor. Este extraordinar de bun si ma incanta si faptul ca are putin SPF acolo, ideal pentru mine si acneea mea minora.
  3. Rimelul Scandaleyes l-am castigat recent la un giveaway si l-am folosit doar pe el. Imi place la nebunie si imi pare rau de faptul ca e putin uscat, deci nu cred ca-l voi mai putea folosi mult. Oricum, alungeste, curbeaza si da un volum incredibil.
  4. Pudra Essence pentru matifiere, primita de la AnytaGyo. E foarte buna, matifiaza ore in sir si nu lasa tenul incarcat. Trebuie avut insa mare grija la dozare, caci pusa in exces va crea aspectul de ,,fantoma".
  5. Primerul ELF care a devenit brusc dragostea vietii mele. 

   Dragile mele, acestea au fost favoritele mele in luna trecuta. V-am aratat strict produsele care m-au impresionat si care merita cu adevarat incercate.

   Voi ce produse favorite ati avut? Daca aveti blog si ati facut o asemenea postare, m-as bucura sa-mi lasati linkul. Eu una iubesc postarile de acest fel.

   Pupicei,
   Lore.

Pagini