Am tableta mea, sunt om modern!

Bună tuturor !



   Dacă părinţii noştri cântau: ,,Am cravata mea, sunt pionier !", noi putem cânta la fel de bine: ,,Am tableta mea, sunt om modern !".
   
   Mă simt invadată de tehnologie şi clar nu sunt singura. La câte întâlniri cu amicii nu aţi mers şi au existat momente când fiecare stătea cu nasul în propriul smartphone, fără să-i bage în seama pe ceilalţi ? Eu am fost la câteva şi nu a fost deloc plăcut.
   Vrem sau nu, suntem legaţi de tehnologie şi depindem în multe momente de ea. Nu suntem noi cei care, de exemplu, ne folosim acum smartphone-urile pe post de ceas, calculator sau alarmă ?

   În completarea telefonului inteligent, a apărut tableta. Acest dispozitiv este mai mare decât un telefon şi mai mic decât un laptop şi promite să ne uşureze viaţă.
   În calitate de fericită posesoare de tabletă, recunosc că o folosesc zilnic şi acum nu m-aş vedea fără ea. În magazinul Azerty.ro am găsit mereu promoţii la tablete




   Eu nu mi-am cumpărat o tabletă, dar prietenul meu a venit cu norocul, câştigând-o prin tragere la sorţi pe internet, la ArenaIT. Cum el avea deja una, iată că am fost o norocoasă teribilă şi am primit-o eu. Este vorba despre un Allview City+ şi seamănă la caracteristici cu Viva Q7, cea din poză:

   
   
 Apreciez foarte mult faptul că pot face orice fac în mod normal la laptop: pot intra pe reţele de socializare, pot citi mailuri, asculta muzică, ceea ce pentru mine înseamnă foarte mult. Mereu sunt ,,conectată" şi uşor de găsit, astfel că îmi verific mereu tableta pentru notificări, fără să mai fie nevoie să deschid laptopul şi să-l închid imediat.


   Trebuie să recunosc că de multe ori gătesc cu tableta lângă mine, pentru a vedea noi reţete video şi a le pregăti mult mai uşor şi cu spor. Pe de altă parte, este foarte uşor să citesc ziarele, revistele online sau, de ce nu, pot să vizitez alte bloguri şi să verific propriile postări. De obicei fac asta seara, înainte să adorm.


   Să nu uităm însă şi de aplicaţiile tabletelor uşor accesibile în Market. Majoritatea sunt gratis şi te poţi bucura de jocuri extrem de interesante şi interactive. De la aplicaţii uşoare, dar utile(precum aplicaţiile care arată prognoza meteo, agende pentru notiţe), putem trece cu uşurinţă la jocuri complexe. Fie că vorbim despre jocuri de logică, îndemânare sau perspicacitate, fie ca vorbim despre jocuri cu maşini, cu o grafică impresionantă, tableta ne satisface toate nevoile.


    Sincer, cred că cel mai mare avantaj al unei tablete îl constituie faptul că este portabilă, ocupând puţin spaţiu în bagaj, atunci când mergem într-o călătorie. Nu se compară cu greutatea de a transporta un laptop greu, cu tot bagajul de cabluri de alimentare, iar eu aş adauga şi cooler-ul şi mouse-ul. Când vorbim despre o tabletă, vorbim despre ceva cu ecran sensibil şi dimensiuni mai mici, alături de care trebuie să mai luăm doar un încărcător mic, exact că cel de telefon. Uşor, nu?
   Cel mai mult resimt acest avantaj privind dimensiunea în momentul în care merg în afara oraşului, pentru a-mi vizita părinţii. Doar strecor tableta în geantă şi ea se pierde printre caiete ! Oriunde o putem lua cu noi cu uşurinţă, chiar şi în vacanţe lungi, unde avem nevoie de acces la internet. Acum găsim aproape peste tot wi-fi gratuit, aşa că problema internetului e oarecum deja rezolvată.



   Eu şi prietenul meu ne folosim des tabletele pentru a juca jocuri în doi, creând astfel adevărate întreceri între noi. Timpul devine mai frumos şi deşi sunt o adevărată competitoare şi nu accept să pierd, măcar nu pot să răstorn tabla de joc când mă supăr(şi da,da, s-a întâmplat asta !).


   
   Da, acum mă consider dependentă de tabletă, asta datorându-se în mare parte faptului că este mică şi o pot lua cu mine oriunde. Dacă doriţi doar navigare pe internet şi nu jocuri care să ocupe multă memorie, puteţi găsi uşor o tabletă accesibilă la preţ oricui. Eu garantez că merită !

   Voi aveţi o tabletă ?

________________________________________________________________________________
Articol scris pentru Spring SuperBlog
Surse poze:
http://www.caplimpede.ro/wp-content/uploads/2014/01/NotePRO-1-Lifestyle.jpg
http://obisnuit.eu/wp-content/uploads/2013/02/review-tableta-pc-allview-ax1-shine-luminozitate.jpg
http://www.stolenimg.com/2012/05/imagini-cu-tablete.html
http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/1/186/15786/8153857/1/tableta-joc.jpg?width=630
http://www.capital.ro/image-605-388/06_tablet_hutterstock_34.jpg

Pagini