Cum sa ai par cret fara ondulator sau bigudiuri

Buna, dragile mele !


    Daca ar fi sa fac o lista cu lucrurile invatate de la bunica mea, cred pe locul I as plasa cu siguranta clasica ei metoda de a avea un par cret pentru zile bune, fara sa foloseasca placa, ondulator, bigudiuri sau alte minunatii.

   Prima oara cand mi-a aratat metoda ei de facut parul pe moate am crezut ca este o gluma, dar and am vazut rezultatele a doua zi de dimineata, am continuat sa o folosesc mereu cand vroiam un par cret.
   Multe dintre voi poate ati folosit aceasta tehnica si ati uitat-o, dar eu inca o consider tare utila.

   De ce avem nevoie?

   Ne trebuie aproximativ 25 de bucati de ata sau elastic, lungi de 15cm si 25 de fasii de hartie cu dimensiunile de 10/6cm. Invelim ata in hartie, astfel incat sa ramana doar capetele cu care vom face nod.


   Depinde de parul vostru numarul de moate necesare, eu am vreo 50 facute si le refolosesc mereu. Parul trebuie sa fie proaspal spalat si uscat aproape in totalitate.

   Cum procedam?

   Trebuie sa impartiti parul in suvite nu foarte groase si sa le rasuciti pe moate, pana cand veti ajunge la radacina, acolo facand un nod cu cele 2 capete de ata ramase.



   Cat timp este necesar?

   Cel mai simplu este sa le puneti seara, pe parul curat si sa le indepartati dimineata. 6 ore e mai mult decat suficient pentru incretirea parului. Pentru aplicare puteti petrece 30-40 de minute.
   Veti arata destul de amuzant si este de asemenea destul de greu de dormit cu ele, dar 2-3 zile de par cret, ca si rezultat, eu zic ca merita.


  
  Cum desfacem moatele?
   
    Aveti nevoie de rabdare si de 15 minute in plus dimineata, pentru a apuca sa desfaceti toate atele si pentru a va aranja parul.desfaceti nodul facut la fiecare mot si apoi rulati invers, pentru a putea desface parul.
   
   Care este rezultatul?

   Dupa desfacere, parul va arata asa:

   

ATENTIE ! 

   Aceasta metoda va scurteaza foarte mult parul. Cu cat buclele sunt mai dese, cu atat parul va parea mai scurt. Va recomand sa incercati aceasta idee intr-un weekend, pentru a fi sigure ca va sta bine si o veti incerca si a doua oara. Nu vreti sa aratati ca un puddel intr-o dimineata cand va grabiti sa plecati la munca sau la scoala !

   Imediat dupa desfacere, parul pare destul de scurt:

   
Buclele se mai lasa insa pe durata zilei(eu nu am folosit fixativ). Eu dupa 6 ore la scoala, cand m-am intors aratam asa:
   
   Parul meu cret a rezitat timp de 3 zile, caci a trebuit sa il spal. Ar mai fi rezistat cu siguranta macar o zi.
   Asa arata dupa 2 zile:

    Sunt tare curioasa daca ati folosit aceasta metoda si daca ati fost multumite. Daca nu, va recomand sa o incercati: nu va veti arde parul cu placa sau cu ondulatorul.

Daca totusi preferati varianta mai usoara, va recomand ondulatorul Rowenta (click aici), pe care il gasiti la un pret mic, de doar 59 lei. Buclele cu el ies minunat in doar 10 minute!

   Pupici, 
   Lore.

                                                 

Pagini