HAUL ELF - Prima mea comanda

Buna, dragile mele !



   Astept de ceva timp comanda mea ELF, dar cum a fost aceasta perioada de iarna, plina de sarbatori, ea a intarziat si eu am inteles situatia. Este prima mea comanda, dar am vazut atatea reviewuri si pareri despre produse, incat nu m-am putut abtine. Iar cand am vazut ca erau reduceri de 20%, cum sa-i rezisti?
   Deoarece nu ma numar printre persoanele norocoasa care sa puna tot ce au nevoie in cos, fara sa se uite la preturi, am cantarit bine ce produse sa cumpar.
   Cutiuta mea a aratat foarte bine, intacta si niciun produs nu a suferit de pe urma transportului prin posta.De asemenea, imi place ca fiecare produs e ambalat separat. Eu sunt foarte atenta la detalii si chiar mi se pare un lucru frumos si de bun gust. Toate produsele mele sunt din gama Essential si au costat 7,20 lei fiecare.



   Asadar, sa incepem:

1. Primer 7501

   Nu am mai avut niciodata un primer si simteam nevoia unuia. Plecand dimineata la 7 la scoala, ma intorc poate la 3 dupa-amiaza, asa ca fardul mi se mai strangea sau nu rezista asa bine. Sunt tare curioasa in privinta acestui produs.

2.  Fard de ochi, 4 culori,Day2Night

   Culorile sunt foarte frumoase si pot forma atat un machiaj de zi, cat si unul de seara. Sunt pigmentate si se aplica usor, la prima vedere.

 

3. Luciu e buze cu efect intens hidratant, Ruby Slipper

   Recunosc ca l-am cumparat doar pentru ca are un sistem extrem de interesant, adica trebuie rasucit capul tubului pentru a iesi produs. 


4.Pensula pentru ochi ,,Defining Eye"

   Sunt incantata de ea, pentru ca este foarte moale si catifelata. Imi era teama sa nu fie aspra, cum am mai auzit alte fete, dar este perfecta. Abia astept sa o folosesc.

5.Pensula pentru ochi ,,Blending eye"

   Pare iarasi o pensula buna, e moale si cred ca ma voi descurca cu ea.

6.Pudra bronzanta, Matte Bronze

   Nu am mai avut niciodata un bronzer si m-am gandit ca acesta mat ar fi ideal. Din pacate insa, are si ceva particule de sclipici in el. Voi incerca insa sa il integrez in lookurile mele.

7.Clestisor pentru intors gene

   Nu am mai avut niciodata, caci mereu am avut genele lungi si am zis ca nu e nevoie de unul. Acum insa m-am hotarat sa-l incerc si sunt atre curioasa de diferenta.

   Pentru ca am avut peste 6 produse in cos si pentru ca am invitat prin email 10 persoane(asa cum cere aceasta procedura), m-am calificat pentru a obtine un produs cadou. Cadoul meu a constat in inca o pudra bronzanta, nuanta Warm Tan. Aceasta este insa plina-plina de sidef si o pot folosi mai degraba pe post de iluminator(si mai bine, caci nu aveam unul).

   Dragile mele, aceatas a fost comanda mea pe siteul Elf Cosmetics. Am cheltuit 50 de lei pe produse si 9 lei pe transport. In total, am platit o suma de 60 de lei pentru 8 produse de care aveam nevoie in colectia mea de machiaj. Eu zic ca merita, nu?
   Sunt curioasa daca aveti si voi aceste produse si ce pareri aveti despre ele, sau despre firma Elf in general. Abia astept sa aud parerile vaostre.

Pupici, 
Lore. 

Pagini