Giveaway in colaborare cu Lush Romania - INCHIS

Buna, dragile mele !


      Am placerea de a organiza un nou concurs pentru voi, in colaborare cu LUSH Romania.
      Premiile sunt superbe, asa ca merita sa va inscrieti in numar cat mai mare.

   Va exista o singura castigatoare, care va avea norocul sa primeasca cele 4 produse.
   Premiul consta in:

1.  Gel de dus natural Ponche



















Descriere:

Inspirat din punch-ul de Craciun mexican, acest gel de dus este aromat, usor si stralucitor. Sucul proaspat stors de portocale, prune si infuzie de scortisoara, un shot de tequila si aroma de fructe aduc un plin de sarbatoare atunci cand faci dus si ... n-o sa te ia cu dureri de cap a doua zi :)




2. Sare de baie vegan Golden Wonder



















Descriere:
Sarea de baie vegan Golden Wonder este perfecta pentru o baie lunga si relaxanta. Aroma care te invaluie este cea a unui coctail de champanie datorita uleiurilor de portocale dulci, cognac si lime.

3. Sapun natural Snowglobe


















Descriere:
Globurile de zapada sunt o traditie de Craciun la nivel mondial, asa ca am decis sa facem un sapun frumos care arata la fel ca un glob de zapada urias. Pentru acesta am ales o aroma revigoranta de lamaie, mirt si lemongrass. Credem ca va deveni preferatul tau si va fi unul din acele produse pe care-l vei cauta in tot timpul anului.




4. Spumant de baie natural Christmas Eve
















Descriere:
Amestecul de iasomie si ylang ylang al spumantului de baie natural Eve Bubble este relaxant si afrodisiac, este perfect pentru a calma si linisti chiar si cea mai agitata persoana. Foloseste-l pentru vise dulci !





Conditii de participare:

1. Like paginii de facebook LUSH Romania
2. Like paginii de facebook CuLore 
3. Dati share acestei postari pe pagina voastre de facebook si lasati linkul catre share-ul vostru PUBLIC intr-un comentariu, impreuna cu raspunsul la intrebarea de mai jos si adresa de mail.

Cum atasati linkul? Urmariti poza(click):












4. *Urmariti-ma prin GFC(optional)
5. Postati un comentariu in care sa raspundeti la intrebarea: Ce produs Lush ati folosit si care este impresia voastra?/ Ce produs ati vrea sa folositi si de ce? (intrati pe pagina http://www.lush.ro/ro si alegeti unul).
6. Postati in comentariu adresa de mail, ca sa va pot contacta personal castigatorul 


Asadar, comentariu vostru trebuie sa arate cam asa:
Link catre share: 
Raspuns: Am folosit produs X si da/nu mi-a placut deoarece.. SAU Mi-as dori sa folosesc produsul Y(cu link de pe siteul lor), deoarece..
Email: 

Va rog mult sa respectati regulile, deoarece daca la concursul precedent v-am tot avertizat ca lipseste share-ul, ca nu e public sau mai stiu eu, ca sa remediati, acum nu stiu daca voi mai avea timp.

Asa cum v-am obisnuit, tragerea la sorti o voi face prin random si o voi filma.

Se accepta si comentariile din caseta de facebook.
Daca aveti dificultati la inscriere, puteti trimite un mail cu intrebari sau chiar cu inscrierea voastra la: loredanavlaescu@yahoo.com
Concursul incepe azi, 29 Decembrie si se incheie pe 7 Ianuarie, la ora 23:59.  In maxim 48 de ore voi afisa castigatorul, atat pe facebook, cat si intr-o postare noua.

Mult succes !
P.S. Nu uitati sa fiti active si la celelalte postari ale mele !

Pagini