Cum sa avem maini fine in perioada rece?

Buna, dragile mele !



Daca v-am vorbit despre hidratarea corecta a tenului, de cateva zile am inceput sa simt frigul din ce in ce mai tare si sa imi simt pielea mai deshidratata, asa ca azi vom dezbate un subiect interesant: hidratarea mainilor.

Care sunt pasii pe care ii urmez eu pentru a avea mainile moi?

1. In ordinea importantei, cel mai important pas este hidratarea mainilor cu o crema mult mai hidratanta(cu cat mai multa glicerina si cat mai putina apa) decat am avut poate nevoie pana acum. Eu folosesc o crema de maini dimineata, inainte sa plec de acasa, insa am o crema mereu si in geanta si de cele mai multe ori o folosesc si la scoala,ori de cate ori am nevoie, atunci cand imi simt mainile uscate. Seara insa imi rasfat mainile cu o crema de galbenele, in varianta de unguent, adica cea galbena, grasa,ulei de ricin, iar uneori, cand nu am chef sa adorm cu mainile unsuroare, aplic un unt de corp.

2. Imi masez mainile in momentul aplicarii cremelor mai mult decat 20-30 de secunte, pentru a stimula circulatia sangelui.Insa, cel mai mult masez mainile cu uleiul de ricin, pe care il folosesc deseori pentru intarirea unghiilor.

3. Evit pe cat posibila sapunurile care usuca pielea sau gelurile de dus care nu hidrateaza. Momentan folosesc gelurile de dus Yves Rocher, de care v-am zis si ma declar foarte multumita la capitolul hidratare.

4. Nu ies din casa fara manusi ! Acestea protejeaza mainile de frigul de afara, dar bineinteles, ca fara o crema de maini, nu vom face fata iernii care vine.



Eu folosesc creme de maini in exces cred, tocmai de aceea incerc mereu ceva nou. Inca nu am cumparat nimic pentru aceasta iarna, dar,momentan, dupa crema de galbenele folosita seara,sau untul de corp, TOPUL meu ar suna cam asa:

I. Crema emolienta pentru maini de la TIS Farmaceuric. Imi place foarte tare, catifeleaza incredibil si o recomand. Este cumparata din farmacie, cu aproximativ 8 lei.



II. Crema cu extract de galbenele MEBRA. V-am mai vorbit despre ea si in articolul despre crema de galbenele. Nu am alte cuvinte, imi place, am recumparat-o si e deja pe terminate si costa in jur de 6 lei.

III.Crema de maini BALEA cu unt de shea si ulei de argan am cumparat-o din DM cu 8 lei, deoarece eram super curioasa de ideea de crema cu pompita. Am ramas insa impresionata si de calitate, imi place mult pe mainile mele si isi face treaba de minune. Eu o aplic acasa, dupa ce spal vase si imi simt mainile uscate, caci nu o pot lua cu mine in geanta.



Per total, sper ca v-am dat idei in legatura cu achizitionarea vreunei creme de maini si ca v-am facut sa va ganditi mai serios cu privire la protejarea manutelor voastr, doar mai 

Astept cu cea mai mare bucurie parerile voastre si vreau sa stiu ce creme folositi voi in aceasta perioada, caci va trebui sa merg curand la cumparaturi.

Daca v-a placut acest articol nu uitati sa va abonati prin GFC, de sus, stanga, caci va pregatesc o surpriza deosebita de Craciun si sigur vreti sa fiti la curent.

Pupicei, 
Lore.

Pagini