Haul YVES ROCHER - Prima impresie

                                              Buna, dragile mele !


Acum ceva timp v-am vorbit despre oferta Yves Rocher, careia eu nu i-am putut rezista. Avand in vedere faptul ca nu am mai comandat pana acum ceva de la ei, am fost foarte incantata de parerile bune ale bloggeritelor mele scumpe si am adaugat si eu in cos cateva ceva.  Comanda mea a fost plasata pe 12 noiembrie, dar coletul a ajuns abia vineri,22. Deoarece n-am fost in oras in week-end, l-am ridicat azi.

Nu stiu cum de am avut rabdare sa mai pozez coletul si cum de nu m-am napustit asupra lui, dar credeti-ma, a fost greu.



                                                           Tadaaaa !


Sa o luam cu inceputul si sa impartim produsele in 2:


I. Produsele comandate de mine:
a) Gelul de dus cu cafea


 b)Gelul de dus cu Nuca de Macadamia
c)Gelul de dus cu rodie(pentru sora mea)
d) Gel de dus Ylang-Ylang din Comores(pentru prietenul meu)
e)Sampon nutri-reparator.Desi pe site este trecut la apr gras si predispus la matreata, pe ambalaj scrie ca e pentru parul uscat.Sper sa mi se potriveasca. 



Si acum partea (teoretic) frumoasa:

II. Cadourile

a)Crema concentrata compensatoare, in valoare de 145 de lei. Aceasta a fost surpriza aceea, daca depaseai valoarea comenzii peste 39 lei. Sincer ma asteptam sa fie altceva, poate un parfum,caci 145 este enorm pentru o crema. Oricum, avand in vedere ca este pentru o varsta mult mai mare decat a mea, probabil i-o voi da mamei mele.
b) Cadoul meu surpriza deoarece am introdus codul NEWSLETTER a fost un ser antirid pentru ochi. Iarasi nu m-am nimerit cu acest produs prea bine. Eu inteleg ca produsul de 145 lei era standard si se trimite tuturor, dar macar sa fi primit altceva ca si cadou acum. Oare de ce mai completam acele date cu varsta? Produsul este poate bun, ca scump stiu ca este, dar nu stiu daca il voi folosi. Preferam orice altceva, de exemplu inca un gel de dus, care este mult mai ieftin si ar fi fost avantajul lor. In fine, mami va fi foarte fericita.
c)O mini-crema hidratanta de fata, pe care am primit-o deoarece am accesat un link din mail, fiind abonata. E micuta si draguta, desi pe site era urias prezentata. Sper sa ma impac bine cu ea.
d)Cateva mostre
Am mai primit si un catalog Yves Rocher si inca un pliant de la ceva chestie geografica..
 

Per total sunt multumita de produsele mele, chiar si de cadouri. Cu toate ca nu sunt pentru mine, realizez ca sunt bune si apreciate. Daca viitoare nu voi mai alege niciodata un cadou surpriza si voi plasa comanda doar daca voi sti exact ce cadou vreau sa primesc (caci sincer, regret un pic pledul acela pufos, sau after-shaveul pe care l-as fi dat iubitului). In total am platit 54,5 lei pe toate aceste produse, dintre care 12 lei fiind transportul.

Am facut o afacere bunicica?


Voi v-ati mai comandat ceva de curand de le Yves Rocher? Ce parere aveti despre firma in general? Astept cu mare drag comentariile voastre.
Pupicei,
Lore.


Pagini